Ekspertka specjalizująca się w neuronauce społecznej opowiada, jak ważne w tworzeniu przekazów sprzedażowych są emocje.
W świecie, w którym każdy z nas otoczony jest ciągłym przepływem reklam, sztuka tworzenia przekazów sprzedażowych nabiera fundamentalnego znaczenia. W tej materii warto posłuchać ekspertów, a jedną z nich jest Anna Connor‑Łakomy, według której istotą skutecznych komunikatów handlowych są emocje. Jednakże wielu sprzedawcom trudno jest przyjąć tę koncepcję. Wielu z nich uważa bowiem, że powinni skupić się głównie na wynikach i rezultatach.
Jak zatem tworzyć przekazy, które wywołają pożądane emocje u odbiorcy? Według ekspertki, kluczem jest wyznaczenie głównej emocji, którą chcemy wywołać i budowanie przekazu w oparciu o nią. Jeśli przykładowo działamy w branży dietetycznej i chcemy, aby nasi odbiorcy odczuwali przez nasz komunikat wsparcie, powinien on brzmieć: „Przejmij kontrolę nad swoim zdrowiem na dobre!”.
W filmiku poniżej ekspertka pochyla się nad tematem tworzenia przekazów sprzedażowych opartych na emocjach oraz ich wpływowi na skuteczność działań marketingowych.
Anna Connor - Łakomy pracuje na kanwie samoświadomego, autentycznego przywództwa, wspiera w rozwoju i buduje efektywne, różnorodne zespoły oraz zapewnia wyniki dzięki precyzyjnej głębokiej diagnozie, wzrostowi świadomości i komunikacji. Jedna z nielicznych certyfikowanych w Europie konsultantek Neurocolor. Pracuje w metodzie brain‑based coaching certyfikowanej przez Neuroleadership Institute. Jest także certyfikowanym Scrum Masterem i Assessorem.
Socjolożka, absolwentka Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych oraz PR i Marketingu na Uniwersytecie Warszawskim oraz stypendystka Northeastern Illinois University w Chicago. Doktorantka na Uniwersytecie Complutense w Madrycie, specjalizująca się w badaniach tożsamości i neuronauce społecznej.