Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
Polscy konsumenci nabierają optymizmu

Badanie „Global Online Consumer Survey” przeprowadzane co kwartał przez firmę Nieslen dowodzi, że satysfakcja polskich konsumentów rośnie od dłuższego czasu. W trzecim kwartale roku 2015 osiągnęła najwyższy poziom od pięciu lat, choć w dalszym ciągu nie powróciła do poziomu sprzed kryzysu.

Zostało 86% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Dołącz do subskrybentów MIT Sloan Management Review Polska Premium!

Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »

Szymon Mordasiewicz

Dyrektor zarządzający Nielsen Polska.


Najpopularniejsze tematy