Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>

E‑commerce Trends Summit w formule online już za nami. W wydarzeniu wzięło udział 928 uczestników i 20 ekspertów. Odbyło się 12 wystąpień i 2 debaty.

Wstęp do konferencji wygłosił dr Witold Jankowski, prezes ICAN Institute, prezentując temat „Od transformacji cyfrowej modelu biznesowego do transformacji zarządzania relacją z klientem: główne wyzwania i dylematy”. Różnymi aspektami tematyki e‑commerce podzielili się eksperci z Polski i ze świata. Krystian Wesołowski z Blue Media rozwinął temat subskrypcji, a Adam Matysiak z HighSolutions chatbotów. Femi Adeboye z Salesforce zdradził prognozy na sezon świątecznych zakupów 2020. Magdalena Gawrysiak z Genesys opowiedziała innowacyjnych strategiach działania w dobie digitalizacji. Antoni Pomykała z T‑Systems doradzał, jak przeprowadzić migrację rozwiązania e‑commerce do Microsoft Azure. Łukasz Wyglądała z e‑com house pokazał, jak wiele zależy od m‑comemrce. A Magdalena Krasoń‑Wałęsiak z GS1 Polska podpowiadała, jak dzięki standaryzacji nie utopić sprzedaży w  morzu danych.

Wśród prelegentów pojawili się także m.in. dr Nick van der Meulen, badacz w MIT Sloan Center for Information Systems Research (MIT CISR), prof. Jorij Abraham, Managing Director w Ecommerce Foundation (jednostce wspierającej globalny handel cyfrowy), Katarzyna Gawlik Experience Design Senior Manager z Deloitte Digital czy Jarosław Sokolnicki, Head of Industry Solutions w Microsoft. Podczas konferencji odbyły się dwie debaty. Partnerem Miejskim wydarzenia i debaty eksperckiej „E commerce – centra logistyczne” było miasto Bydgoszcz i Bydgoska Agencja Rozwoju Regionalnego. W dyskusji udział wzięli: Edyta Wiwatowska – prezes Bydgoskiej Agencji Rozwoju Regionalnego, Magdalena Krasoń Wałęsiak – manager ds. E commerce w GS1 Poland, Michał Samborski – Head of Development w Panattoni oraz Piotr Sędziak – członek Rady Programowej Polskiego Stowarzyszenia Menedżerów Logistyki i Zakupów. Debatę moderował Andrzej Jacaszek – dyrektor zarządzający ICAN Institute, a także doświadczony praktyk biznesu i wykładowca.

Drugą z debat pod tytułem „Riding the Wave of Ecommerce into the Future” poprowadziła Boguslawa Skowronski, założycielka i członek zarządu MIT Enterprise Forum CEE. Jej rozmówcami byli Błażej Abel (założyciel i CEO Landingi), Karol Milewski (CCO Omnipack) oraz Edward Upton (założyciel Littledata).

.

Wystąpienie dr. Witolda Jankowskiego, prezesa ICAN Institute, redaktora naczelnego ICAN Management Review: 

Więcej informacji na temat ekspertów, formuły i poszczególnych wystąpień podczas E‑commerce Trends Summit znajdziesz na stronie.


Najpopularniejsze tematy