Im chętniej firmy wykorzystują jakąś konkretną technologię, tym większe zainteresowanie nią wykazują hakerzy. Dlatego prócz inwestycji w innowacyjne rozwiązania wewnątrz organizacji, pracodawcy powinni pamiętać też o rozwijaniu kompetencji swoich zespołów IT. W końcu niekompetentny człowiek nadal pozostaje najsłabszym ogniwem systemów bezpieczeństwa.
W dobie pandemii e-commerce był ratunkiem dla detalistów. Najlepiej poradziły sobie firmy, które transformację cyfrową rozpoczęły jeszcze przed zamrożeniem gospodarki. Tak jak firma CCC.
ICAN Research wspólnie z firmą WDX postanowili sprawdzić jaki jest stan cyfryzacji magazynów funkcjonujących na polskim rynku. Wspólny raport pokazuje, że jest jeszcze wiele do zrobienia w tym obszarze.
PZU, jako pierwszy polski ubezpieczyciel, wdrożył sztuczną inteligencję do analizy szkód pojazdów. Za projekt o nazwie „Morfeus” firma otrzymała wyróżnienie specjalne od redakcji „MIT Sloan Management Review Polska”, w konkursie Mistrz Cyfrowej Transformacji, w kategorii „Technologia i organizacja”.
Celem wrocławskiego Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji jest chronienie zasobów naturalnych za pomocą innowacyjnych rozwiązań technologicznych. Do 2040 roku przedsiębiorstwo chce całkowicie zniwelować straty wody w swoim regionie. Za to, jak podchodzi do tego problemu zostało nagrodzone w konkursie „MIT Sloan Management Review Polska” Mistrz Innowacyjnej Transformacji, MPWiK to zwycięzca w kategorii „Technologia i rynek”.
Alior Bank od lat z powodzeniem łączy cyfrową i tradycyjną bankowość, oferując liczne innowacyjne rozwiązania, produkty i usługi. Nic dziwnego więc, że został zwycięzcą rozstrzygniętego przed kilkoma tygodniami konkursu konkurs Mistrz Innowacyjnej Transformacji, w kategorii „Technologia i organizacja”.
Przyśpieszona transformacja cyfrowa niesie ze sobą ryzyko zwiększonych zagrożeń. Xopero Software S.A., we współpracy z 21 ekspertami z 13 firm, przygotowało raport „Cyberbezpieczeństwo: Trendy 2021”. Jakie są prognozy specjalistów?
Analizując nadchodzące trendy związane ze sztuczną inteligencją (AI), nie możemy nie zwrócić uwagi na pandemię, która zdominowała ostatni rok i ma niebagatelny wpływ na wszystkie aspekty naszego życia. Jak wynika z badań Capgemini, ponad połowa firm oferujących usługi finansowe prowadzi prawie 40% interakcji z klientem przy wsparciu AI.
Raport „Indeks Cyfryzacji Gospodarki” jest oceną rozwoju cyfrowych gospodarek 90 państw, a prezentowane w nim wyniki dotyczą 90% światowej populacji internautów. Jak wypada Polska i jak przekłada się to na rodzimy biznes?
- Jedna trzecia zakupów odbywają się na dojrzałych rynkach odbywa się za pomocą mediów społecznościowych - zaznaczył Antoni Pomykała, przedsiębiorca i doradca biznesowy w zakresie innowacji technologicznych, dyrektor działu usług chmurowych i odpowiada za transformację cyfrową w T-Systems.
„Doświadczenie oferowane klientom pozwala firmom wyróżnić się czymś więcej niż tylko produktem lub reklamą” – podkreśla Katarzyna Gawlik, prelegentka „E-commerce Trends Summit 2020”.
E‑commerce Trends Summit w formule online już za nami. W wydarzeniu wzięło udział 928 uczestników i 20 ekspertów. Odbyło się 12 wystąpień i 2 debaty.
Najnowszy raport Capgemini zaskakuje. Wykluczenie technologiczne dotyczy blisko połowy ludzkości. Epidemia koronawirusa i związane z nią przyśpieszenie cyfrowe tylko uwypukliły ten palący problem. To nie tylko społeczne, ale również biznesowe wyzwanie.