Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
Nowa definicja spotkań online dzięki inteligentnym urządzeniom do współpracy Lenovo ThinkSmart

Praca hybrydowa stała się nową normalnością, dlatego przestrzenie biurowe muszą zostać tak przeprojektowane, by zmiana miejsca wykonywania obowiązków służbowych była prosta, efektywna i przyjemna. W odpowiedzi na te wyzwania, z którymi musi się zmierzyć większość przedsiębiorców, powstała inicjatywa HWEC – Hybrid Workplace Experience Centre. Dziesięć firm: Bene, Jabra, Lenovo, Microsoft, Sharp / NEC, Waldmann, Colliers, Exclusive Networks, HaysSonte, będących ekspertami w dziedzinie projektowania hybrydowych miejsc pracy, połączyło siły, by wspólnie rozmawiać o nowoczesnym środowisku biurowym, które pozwoli ściągnąć i zatrzymać największe talenty. W cyklu 12 artykułów przedstawimy istotne obszary budowania odpowiedniej dla organizacji przestrzeni do pracy. Dzisiaj przyjrzymy się bliżej propozycjom firmy Lenovo.

Hybrydowy model pracy ciągle się rozwija – możliwość wykonywania obowiązków służbowych z domu lub z innego miejsca to aktualnie jeden ze standardów pracy w wielu firmach. Tym samym warto, aby współpraca w tej formie była efektywna, produktywna, a przede wszystkim przyjemna dla wszystkich pracowników, także dla tych, którzy pracują stacjonarnie. To mogą zagwarantować inteligentne urządzenia, które oferują rozwiązania dostosowane do potrzeb użytkowników, na przykład stworzone przez markę Lenovo urządzenia z serii ThinkSmart zestaw narzędzi do pracy hybrydowej, które na nowo definiują przestrzeń spotkań zdalnych.

Inteligentna współpraca na platformie Teams przy użyciu istniejącego wyposażenia audio‑wideo

Oferta marki Lenovo jest niezwykle kompleksowa i oferuje produkty ze wszystkich kategorii, co zapewnia szeroki wachlarz możliwości dostosowanych do potrzeb klientów i partnerów. Wśród nich, ważną kategorią są inteligentne urządzenia, które pozwalają na stworzenie biura wspierającego produktywność i zaangażowanie pracowników. Rozwiązania ThinkSmart opracowane przez Lenovo sprawiają, że organizacja pracy w biurze staje się bardziej efektywna i oparta na współpracy. W portfolio znajduje się szereg urządzeń, które to umożliwiają. Wśród nich jest Lenovo ThinkSmart Core z oprogramowaniem Microsoft Teams Rooms – zestaw profesjonalnych urządzeń niezbędnych do przeprowadzenia wideokonferencji, który spełnia wszystkie potrzeby w zakresie komunikacji biurowej, gwarantując najwyższą jakość rozmów.

Lenovo ThinkSmart Core to urządzenie napędzane procesorami Intel® Core™ vPro™ do zarządzania systemami w salach i pokojach konferencyjnych. W Lenovo ThinkSmart Core zainstalowano oprogramowanie Microsoft Teams Rooms, które pomaga pracownikom łączyć się, udostępniać dane i bezpiecznie współpracować bez względu na to, gdzie akurat przebywają. Oprócz rocznego dostępu do usług Smart Collaboration Professional Services Deploy and Maintain, Lenovo ThinkSmart Core oferuje wiele możliwości dostosowanych do różnych wymagań infrastrukturalnych i budżetowych. Do pomieszczeń z istniejącymi rozwiązaniami audio‑wideo odpowiedni będzie zestaw Lenovo ThinkSmart Core oraz Controller, który obejmuje 10,1‑calowy kontroler dotykowy z wbudowanymi czujnikami na podczerwień.

Seria ThinkSmart to nie tylko urządzenia, ale też rozwiązania, które zapewniają  optymalne zarządzanie usługami i inteligentnym biurem. Dzięki aplikacji ThinkSmart Manager, która umożliwia sterowanie produktami z serii ThinkSmart z jednego miejsca, optymalizując tym samym pracę. Ta specjalna konsola administracyjna pozwala zespołom IT wdrażać, monitorować i diagnozować całą flotę urządzeń Lenovo ThinkSmart z jednego miejsca. Dodatkowo rozwiązania ThinkSmart wyróżnia standardowy trzyletni pakiet świadczeń gwarancyjnych Premier Support o najwyższym dostępnym SLA.

W Lenovo zawsze stosujemy rozwiązania dopasowane do każdego typu klienta – szczególnie w momencie wciąż rozwijającego się hybrydowego modelu pracy, który funkcjonuje w wielu branżach oraz firmach. Posiadamy kompleksową ofertę, która spełnia oczekiwania zarówno ogromnej korporacji, jak i kilkuosobowego przedsiębiorstwa. Rozwiązania Lenovo ThinkSmart  to zestawy, które pozwalają przekształcić i zoptymalizować przestrzeń konferencyjną pod kątem funkcjonalności, jednocześnie zapewniając najlepsze wrażenia audiowizualne, co ma znaczny wpływ na jakość pracy w biurze – dodaje Jakub Desperak, Solution Sales Specialist, Lenovo Polska.

Środowiska wideokonferecyjne są niezwykle ważną częścią organizacji – bez wideokonferencji nie sposób sobie wyobrazić stabilnie i sprawnie działający biznes. Hybrydowy styl pracy zyskuje na popularności, łącząc elastyczność pracy zdalnej z korzyściami płynącymi z pracy w biurze. W tym modelu kluczową rolę odgrywają nowoczesne narzędzia do współpracy. Umożliwiają zespołom efektywne zarządzanie projektami, komunikację w czasie rzeczywistym oraz integrację z innymi aplikacjami biurowymi, co znacznie ułatwia pracę zarówno w biurze, jak i na odległość.


Najpopularniejsze tematy