Jedna trzecia zakupów odbywają się na dojrzałych rynkach odbywa się za pomocą mediów społecznościowych - zaznaczył Antoni Pomykała, przedsiębiorca i doradca biznesowy w zakresie innowacji technologicznych, dyrektor działu usług chmurowych i odpowiadający za transformację cyfrową w T‑Systems.
Zakupy online to coś więcej niż tylko zakupy na platformach sprzedażowych. Ogromnym obszarem rozwoju e‑commerce są media społecznościowe i gry. Zakupy z Instagrama, ze Snapchata, z gier video to ogromny potencjał.Postęp w technologii - w tym pojawienie się sieci 5G - sprawia, że rozwój e‑commerce nabierze rozpędu.
Kluczem do rozwoju będzie także migracja danych i rozwiązań do chmury. Dlaczego jest to tak ważne opowiada na „E‑commerce Trends Summit” Antoni Pomykała.
Podczas „E‑commerce Trends Summit” odbyło się 12 merytorycznych wystąpień oraz 2 inspirujące debaty, w których wzięło udział 20 ekspertów, a przysłuchiwało się im 928 uczestników. Specjaliści poruszali tematy związane z przyszłością e‑handlu i perspektywami rozwoju biznesu w sieci. Aby dowiedzieć się:
Jakie są nowe zasady sprzedaży i jak wpływają na sukces firmy w czasach kryzysu?
Jak opracować optymalną strategię i sprawniej realizować cele sprzedażowe?
Jak przeprowadzić cyfrową transformację logistyki w dobie pandemii?
Z jakich rozwiązań do budowania systemu omnichannel warto korzystać?
Jak zadbać o cyberbezpieczeństwo i wykorzystywać sztuczną inteligencję w e‑commerce?
Śledź kolejne wpisy na portalu „MIT Sloan Management Review Polska”, gdzie będziemy prezentować wystąpienia prelegentów „E‑commerce Trends Summit”.