Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
Czy wejście na platformę sprzedażową obniży wartość marki?

Rozpoczynamy nowy cykl multimedialnych studiów przypadków i proponujemy naszym czytelnikom wspólną naukę i zabawę.

Ucz się przywództwa i zarządzania razem z nami. Obejrzyj materiał zamieszczony na naszym  nowym kanale na YouTube i podziel się swoją opinią lub doświadczeniem, pisząc w komentarzu, jak byś postąpił/postąpiła na miejscu bohaterów. Potem możesz porównać swoją odpowiedź z opiniami innych czytelników i ekspertów.

W pierwszym odcinku bohaterami są właściciele luksusowej marki odzieży alpinistycznej i narciarskiej Mountwear, którzy poszukują możliwości rozbudowania kanałów dystrybucji i skalowania biznesu bez konieczności inwestowania własnego kapitału. Rozważają dołączenie do platformy sprzedażowej marketplace premium, dzięki czemu marka będzie mogła zwiększyć zasięg i rozwinąć sprzedaż swoich produktów w online.

Nasze studia przypadków to fikcyjne  historie oparte na praktyce biznesu i przedstawiające prawdziwe dylematy biznesowe. Przedstawione historie wykorzystujemy w szkoleniach liderów i menedżerów, stosując podejście evidence based.

Jeśli podoba Ci się taka forma nauki i zabawy,  zasubskrybuj nasz nowy kanał na YouTube, daj kciuk w górę i zostaw komentarz.

Zapraszam!

Paweł Kubisiak

Paweł Kubisiak

Redaktor naczelny "MIT Sloan Management Review Polska"

Polecane artykuły


Najpopularniejsze tematy