Przez całe lata Artdom był najbardziej innowacyjnym przedsiębiorstwem w branży artykułów gospodarstwa domowego. Teraz jednak zaczynają go wyprzedzać nowe firmy, a co gorsza – dyrektor do spraw badań i rozwoju Artdomu w ogóle się tym nie przejmuje.
Marcin Koryciński, dyrektor naczelny producenta wyrobów AGD, firmy Artdom, stał w firmowej kuchni i obserwował swoją poranną bułeczkę, powoli obracającą się w mikrofalówce. Jak bardzo to niewielkie urządzenie zmieniło sposób, w jaki ludzie gotują i jedzą. Doskonały wynalazek. Mały, szybki, wygodny i oszczędnie zużywający energię. „Sądziliśmy, że mikrofalówki zastąpią konwencjonalne piekarniki. Tymczasem, stały się zupełnie nową kategorią urządzeń kuchennych” – pomyślał.
Po 15 latach pracy w Artdomie Marcina nadal fascynowała branża artykułów gospodarstwa domowego. I innowacje, które były jej siłą napędową. Od 8 lat był dyrektorem naczelnym firmy i wciąż podtrzymywał jej zaangażowanie w badania i rozwój. Poprzysiągł sobie, że będzie dążyć do utrzymania reputacji Artdomu jako „pierwszej, najlepszej, jedynej” marki artykułów gospodarstwa domowego w kraju. Dlatego ostatnie wydarzenia tak bardzo go niepokoiły.