Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
Logistyka w dobie pandemii. Cyfrowa rewolucja, czy stopniowa ewolucja?

E‑commerce nie mógłby się rozwijać, gdyby nie logistyka. Jednak pandemia, która przyspieszyła zmiany w zakresie sprzedaży za pośrednictwem internetu, jednocześnie spowodowała zakłócenia w łańcuchach dostaw.

Branża logistyczna stanęła przed dużym wyzwaniem związanym z jednej strony ze zwiększonym zapotrzebowaniem klientów, z drugiej, z koniecznością zapewnienia stabilności dostaw. Najlepszym tego przykładem była blokada Kanału Sueskiego w marcu 2021 roku, która miała istotny wpływ na globalną gospodarkę. Słowem, które coraz częściej zaczęło pojawiać się na ustach klientów i firm transportowych była dywersyfikacja dostaw i uniezależnienie się od Chin.

Między innymi o tych sprawach Paweł Kubisiak, editor at large w ICAN Institute rozmawiał podczas E‑commerce Trends Summit z Hubertem Walczakiem z Rohling Suus Logistics i Łukaszem Dubiną, dyrektorem usług dodanych w Grupie Raben. Według ekspertów, firmy powinny w większym stopniu skupiać się na zwinności, polegającej na wykorzystaniu nowych technologii i szybkim dostosowaniu się do nowych warunków.

Obejrzyj rozmowę Pawła Kubisiaka, aby dowiedzieć się:

  • jak pandemia wpłynęła na rynek usług logistycznych,

  • jakie zmiany powinny zostać wprowadzone w firmach, aby zapewnić bezpieczeństwo dostaw,

  • w jaki sposób nowe technologie pomogły sprostać nieoczekiwanym wyzwaniom jakie pojawiły się podczas pandemii.


Najpopularniejsze tematy