Jak zadbać o unikalne doświadczenia klienta w świecie, w którym rozwiązania cyfrowe zyskują na znaczeniu?
Pandemia uświadomiła nam, że dzięki technologii wciąż możemy efektywnie pracować, spotykać się ze znajomymi, robić zakupy – wszystko oczywiście online. Mimo że lockdown początkowo „zatrzymał” świat, to jednocześnie przyspieszył procesy cyfryzacyjne. Wzrosło znaczenie komunikatorów, sztucznej inteligencji, rozwiązań z obszaru poszerzonej i wirtualnej rzeczywistości.
W świecie, który ulega tak szybkim przeobrażeniom, dużym wyzwaniem jest zrozumienie, czego potrzebuje klient i jak zmieniają się jego potrzeby. O tym, jak w tych trudnych czasach zapewnić klientom unikalne doświadczenia dzięki technologii, mówi gość „E‑commerce Trends Summit”.
Podczas „E‑commerce Trends Summit” odbyło się 12 merytorycznych wystąpień oraz 2 inspirujące debaty, w których wzięło udział 20 ekspertów, a przysłuchiwało się im 928 uczestników. Specjaliści poruszali tematy związane z przyszłością e‑handlu i perspektywami rozwoju biznesu w sieci. Aby dowiedzieć się:
Jakie są nowe zasady sprzedaży i jak wpływają na sukces firmy w czasach kryzysu?
Jak opracować optymalną strategię i sprawniej realizować cele sprzedażowe?
Jak przeprowadzić cyfrową transformację logistyki w dobie pandemii?
Z jakich rozwiązań do budowania systemu omnichannel warto korzystać?
Jak zadbać o cyberbezpieczeństwo i wykorzystywać sztuczną inteligencję w e‑commerce?
Śledź kolejne wpisy na portalu „MIT Sloan Management Review Polska”, gdzie będziemy prezentować wystąpienia prelegentów „E‑commerce Trends Summit”.