Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
Jak nie przepalać budżetu, czyli wszystkie drogi prowadzą do... martechu

Kiedyś było łatwiej. Wystarczyło napisać, że produkt pochodzi z zagranicy i już sam się sprzedawał. Złote czasy marketingu mamy jednak za sobą. Obecnie, żeby zbudować przewagę konkurencyjną, trzeba inwestować w technologię. Jak znaleźć skuteczną drogę do sukcesu i nie przepalić budżetu?

Lokowanie środków na oślep nie wpływa korzystnie na biznes. Pojawienie się wyszukiwarek internetowych, social mediów, big daty czy IoT (Internet rzeczy) miało bezpośredni wpływ na wzrost oczekiwań klientów, co doprowadziło do rewolucji marketingowej i powstania martechu – połączenia marketingu, technologii i zarządzania. Zadbajmy więc o efektywne lokowanie budżetu i wyruszmy w martechową podróż już teraz!

Zostało 88% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Dołącz do subskrybentów MIT Sloan Management Review Polska Premium!

Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »


Najpopularniejsze tematy