Jak wynika z badań BCG, ponad 70% transformacji cyfrowych się nie udaje. Aby zwiększyć szansę na powodzenie, warto postawić na sprawdzone rozwiązania, które przyspieszą procesy biznesowe i ułatwią klientom dokonywanie zakupów. Z tego powodu jako element strategii warto rozważyć wprowadzenie cyfrowej identyfikacji produktów.
GTIN, czyli Globalny Numer Jednostki Handlowej (ang. Global Trade Item Number) służy do jednoznacznej identyfikacji każdego produktu lub usługi, wobec której zachodzi potrzeba wyceniania, zamawiania lub fakturowania w każdym punkcie łańcucha dostaw. Już ponad pół miliarda produktów na całym świecie zostało oznaczonych tego typu kodem kreskowym.
Z rozwiązań organizacji korzysta ponad 2 miliony firm na całym świecie. W Polsce z systemu korzysta już ponad 30 tysięcy użytkowników, dlatego można powiedzieć, że standardy GS1 stały się podstawą transformacji cyfrowej w naszym kraju.
Zapraszamy do obejrzenia wystąpienia Magdaleny Krasoń‑Wałęsiak, eCommerce Managera w GS1 Poland, z którego dowiesz się:
jak zdobyć zaufanie klienta wykorzystując nowoczesne narzędzia do identyfikacji produktów,
jakie cechy powinien mieć produkt, aby łatwo go było znaleźć w internecie,
jakie korzyści może przynieść wdrożenie kodu GTIN w twojej firmie,
o nowych funkcjach, które zostaną udostępnione w przyszłości, aby jeszcze lepiej wykorzystać dane produktowe.