Jak to zrobić, by nasi pracownicy odnaleźli się w nowej rzeczywistości pracy zdalnej – i by ich efektywność jeszcze wzrosła? - o tym mówił Szymon Włochowicz z firmy Hicron podczas III Kongresu MIT Sloan Management Review Polska.
Employee Experience to nowy trend w zintegrowanym i holistycznym podejściu do zarządzania kadrami firmy.
Czym jest Employee Experience? Popularnym do tej pory i dobrze znanym terminem jest Customer Experience – zarządzanie doświadczeniem klienta, czyli najogólniej rzecz ujmując zbiorem opinii i interakcji klienta z firmą. Employee experience to dokładnie to samo, ale z perspektywy pracownika – przypomina trochę odwrócenie obiektywu, spojrzenie na firmę oczami pracownika. To rodzaj dialogu pomiędzy firmą a pracownikiem, który ma służyć obu stronom. Employee experience to suma doświadczeń pracownika z pracodawcą na wszystkich polach i etapach działania, poczynając od procesu rekrutacji, przez rozwój w firmie aż po odejście z organizacji.
Na Employee Experience składają się trzy elementy: kultura organizacji, otoczenie oraz technologia. Nasz ekspert podkreślał, że w dynamicznych czasach cyfrowego przyśpieszenia to technologia jest łącznikiem między pracownikami.
Z wstąpienia Szymona Włochowicza z Kongresu MIT SMRP dowiesz się m.in.
Czym jest Employee Experience?
Jak pandemia zmieniła relacja pomiędzy pracownikami i menadżerami?
Jak zarządzać zespołem w dobie pracy zdalnej i hybrydowej?
Dlaczego technologia jest tak ważna w Employee Experience?
Jak wybrać właściwe technologie do tworzenia Employee Experience?