biznes technologie innowacje
technologiczna strona biznesu
biznes technologie innowacje
najważniejsze informacje zebrane w jednym miejscu
X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>

Employee experience jako kluczowy element efektywności pracy zdalnej

Jak to zrobić, by nasi pracownicy odnaleźli się w nowej rzeczywistości pracy zdalnej – i by ich efektywność jeszcze wzrosła? - o tym mówił Szymon Włochowicz z firmy Hicron podczas III Kongresu MIT Sloan Management Review Polska.

Employee Experience to nowy trend w zintegrowanym i holistycznym podejściu do zarządzania kadrami firmy.

Czym jest Employee Experience? Popularnym do tej pory i dobrze znanym terminem jest Customer Experience – zarządzanie doświadczeniem klienta, czyli najogólniej rzecz ujmując zbiorem opinii i interakcji klienta z firmą. Employee experience to dokładnie to samo, ale z perspektywy pracownika – przypomina trochę odwrócenie obiektywu, spojrzenie na firmę oczami pracownika. To rodzaj dialogu pomiędzy firmą a pracownikiem, który ma służyć obu stronom. Employee experience to suma doświadczeń pracownika z pracodawcą na wszystkich polach i etapach działania, poczynając od procesu rekrutacji, przez rozwój w firmie aż po odejście z organizacji.

Na Employee Experience składają się trzy elementy: kultura organizacji, otoczenie oraz technologia. Nasz ekspert podkreślał, że w dynamicznych czasach cyfrowego przyśpieszenia to technologia jest łącznikiem między pracownikami.

Z wstąpienia Szymona Włochowicza z Kongresu MIT SMRP dowiesz się m.in.

  1. Czym jest  Employee Experience?

  2. Jak pandemia zmieniła relacja pomiędzy pracownikami i menadżerami?

  3. Jak zarządzać zespołem w dobie pracy zdalnej i hybrydowej?

  4. Dlaczego technologia jest tak ważna w Employee Experience?

  5. Jak wybrać właściwe technologie do tworzenia Employee Experience?

Szymon Włochowicz

COO, Head of Delivery, Hicron