Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
Dr Dominik Antonowicz: należy precyzować kwestie odpowiedzilaności wspólników

W AUTOROBIE doszło do kumulacji nieszczęśliwych zdarzeń, powstałych w wyniku niefrasobliwości, rutyny, a przede wszystkim naiwności wynikającej z pewnej idealistycznej wizji świata, w którym dobrze nam znani ludzie pozostają na zawsze tacy sami. O ile w miłości taka strategia ma swoje romantyczne usprawiedliwienie, o tyle w biznesie uczucia trzeba zostawić na boku i kierować się życiowym pragmatyzmem.

Analizę rozwiązań trudnej sytuacji firmy AUTOROB warto rozpocząć od spraw natury ogólnej, uniwersalnych reguł – społeczna rzeczywistość zmienia się dynamicznie, a wraz z nią tworzący ją ludzie. Przez ponad 16 lat spółka się rozwijała i obecnie nie jest już taką samą organizacją, jaką była, kiedy zakładali ją główni udziałowcy: Andrzej Miller, Marek Jadżdżewski i Włodzimierz Napierski. Ich początkowo spontaniczna współpraca, oparta na partnerstwie i przyjaźni, musiała w końcu ulec redefinicji, bo zmienił się łączący ich biznes, a osobisto‑rodzinne trajektorie potoczyły się w różnych kierunkach...

Zostało 80% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Dołącz do subskrybentów MIT Sloan Management Review Polska Premium!

Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »

Dr Dominik Antonowicz

Socjolog, wykładowca akademicki na portugalskim uniwersytecie w Porto i na UMK w Toruniu.

Polecane artykuły


Najpopularniejsze tematy