Omnichannel ułatwia zdobywanie nowych klientów i wzmacnia relacje z już obecnymi. Warto jednak pamiętać, że klienci coraz częściej oczekują spójnego doświadczenia niezależnie od tego, z jakiego kanału skorzystali w celu dokonania zakupu. Ciekawe rozwiązania w tym zakresie oferuje Salesforce, z czego korzystają największe firmy.
W obecnych warunkach „nowej normalności” firmy muszą szybko uruchamiać nowe usługi, a jednocześnie zachować pełną kontrolę nad wszystkimi punktami kontaktowymi. Z tego powodu działy sprzedaży powinny bezpośrednio współpracować z IT, aby zapewnić optymalną zwinność. Trendem, który już teraz ma ogromne znaczenie i będzie miał coraz większy wpływ na przyszłość wielu biznesów, jest wykorzystanie sztucznej inteligencji w sprzedaży. Dobrym przykładem jest oferowana przez Salesforce usługa Einstein, z której korzystają takie firmy jak Stonewall Kitchen, e.l.f. i ASICS.
Posłuchaj wystąpienia Vlada Stoicy podczas E‑commerce Trends Summit, aby poznać praktyczne przykłady zastosowania narzędzi Salesforce, a także dowiedzieć się, jak:
szybko i łatwo wprowadzać innowacje w e‑commerce, zachowując przy tym spójność i wysokiej jakości doświadczenie klienta;
zwiększyć konwersję i komunikację z klientem, wykorzystując narzędzia AI;
stworzyć jak najbardziej spersonalizowane doświadczenie dla klienta online;
połączyć dane z różnych silosów, aby zapewnić pełną dostępność.