Co najlepiej sprawdzi się w kampanii marketingowej: telewizja, radio czy może Internet? Jak rozłożyć punkty ciężkości pomiędzy poszczególnymi mediami? Nie ma na to indywidualnej recepty, dlatego każda firma musi wypracować optymalne dla siebie kanały komunikacji. Warto przy tym wspierać się badaniami, pytać potencjalnych klientów i szybko analizować „twarde” wyniki sprzedaży.
PRZECZYTAJ TAKŻE: Ten tekst jest komentarzem eksperta. Przeczytaj tekst główny »
Lepszy marketing tradycyjny czy cyfrowy
Czy irlandzki bank wchodzący na rynek polski powinien zainwestować w marketing cyfrowy, czy wciąż wykorzystywać tradycyjne metody?
Właściwie zaplanowana kampania decyduje o sukcesie sprzedażowym, dlatego marketing skupia coraz większą uwagę kadr zarządzających. Z takim przypadkiem spotykamy się też w SIB Banku: irlandzcy inwestorzy rekomendują przeprowadzenie kampanii w oparciu o tradycyjne media, głównie telewizję, radio i prasę, natomiast dyrektor marketingu w Polsce chciałaby przeznaczyć część lub całość budżetu reklamowego na działania w Internecie. Zważywszy na to, jakie znaczenie dla polskich konsumentów ma Internet, zastrzeżenia dyrektor marketingu wydają się w pełni uzasadnione.