Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
Doświadczenie, które buduje relacje klienta z marką

„Doświadczenie oferowane klientom pozwala firmom wyróżnić się czymś więcej niż tylko produktem lub reklamą” – podkreśla Katarzyna Gawlik, prelegentka „E‑commerce Trends Summit 2020”.

„E commerce Trends Summit” w formule online już za nami. Jedną z prelegentek wydarzenia była Katarzyna Gawlik, która w branży e‑commerce działa przeszło 15 lat. W tym czasie zdobyła rozległe doświadczenie m.in. w badaniach użytkowników. Jest ekspertką w zakresie analizy trendów konsumenckich, badań UX i CX oraz procesów Service Design i Design Thinking. Obecnie zajmuje stanowisko Experience Design Senior Manager w Deloitte Digital.

Podczas swojego panelu zatytułowanego „Podróż klienta w e‑commerce. Przykład doświadczeń zintegrowanych” Katarzyna Gawlik mówiła między innymi o tym, że nie wszyscy klienci są tacy sami, nie wszyscy stanowią taką samą wartość dla firmy i nie wszyscy mają takie same potrzeby. „Dlatego jeśli chcemy być firmą oferującą swoim klientom doświadczenia, które będą dla nich istotne – musimy mieć świadomość z jakimi konsumentami mamy do czynienia” – przekonywała ekspertka.

Z wystąpienia Katarzyny Gawlik dowiesz się m.in:

co jest kluczowe w osiąganiu korzyści z Customer Expericence;
• jakie są obecnie 3 największe wyzwania dla e‑commerce;
• dlaczego warto integrować doświadczenia na całej ścieżce podróży klienta.

Podczas „E commerce Trends Summit” odbyło się 12 merytorycznych wystąpień oraz 2 inspirujące debaty, w których wzięło udział 20 ekspertów, a przysłuchiwało się im 928 uczestników. Specjaliści poruszali tematy związane z przyszłością e‑handlu i perspektywami rozwoju biznesu w sieci. Aby dowiedzieć się:

  • Jakie są nowe zasady sprzedaży i jak wpływają na sukces firmy w czasach kryzysu?

  • Jak opracować optymalną strategię i sprawniej realizować cele sprzedażowe?

  • Jak przeprowadzić cyfrową transformację logistyki w dobie pandemii?

  • Z jakich rozwiązań do budowania systemu omnichannel warto korzystać?

  • Jak zadbać o cyberbezpieczeństwo i wykorzystywać sztuczną inteligencję w e‑commerce?

śledź kolejne wpisy na portalu „MIT Sloan Management Review Polska”, gdzie będziemy prezentować wystąpienia prelegentów „E commerce Trends Summit”.


Najpopularniejsze tematy