Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>

Od momentu pojawienia się na rynku Chatu PT dyskusja wokół sztucznej inteligencji skupia się głównie na tym, kogo, gdzie i kiedy zastąpią algorytmy w miejscu pracy. Owszem, jest to bardzo ważne, ale zupełnie odwraca uwagę od tego, jak naprawdę AI może pomóc firmom w budowaniu wzrostu.

Dlatego chciałbym zaproponować Państwu nieco odmienna narracje i polecić zestaw artykułów, w których nie traktujemy sztucznej inteligencji jako cel sam w sobie czy sposób na redukcje zatrudnienia, lecz jako pakiet narzędzi używany do kształtowania strategii biznesowej i jej realizacji. I tej tematyce poświęciliśmy całe bieżące wydanie naszego magazynu.

Zaczynamy od wyboru trendów przygotowanych na podstawie badań Thomasa H. Davenporta i Randy’ego Beana, przedstawiających praktyczne wykorzystanie generatywnej sztucznej inteligencji w różnych firmach i branżach. Potem w kolejnych artykułach zagłębiamy się w strategiczne oraz zarządcze meandry AI. Na początek zachęcamy do szybkiego działania i cierpliwości w oczekiwaniu na wyniki, zgodnie z hasłem:

Działaj dzisiaj, ale myśl o tym, co będzie za kilka lat. Potem podpowiadamy, Jak ChatGPT może (i nie może) pomóc menedżerom lepiej projektować stanowiska i wyjaśniamy, Co warto wiedzieć o mierzeniu wartości projektów AI, by skupiać się na efektach biznesowych zamiast parametrach technicznych wdrażanych rozwiązań. Do sprzedawców i marketerów adresujemy artykuły Jak połączyć ludzką ekspertyzę z rozwiązaniami prognozowania proponowanymi przez AI? oraz Cała nadzieja w AI. Zmiana pod presja rynku, a dla liderów mamy tekst Dlaczego menedżerowie potrzebują współmyśliciela AI. Prezesom, menedżerom oraz finansistom proponujemy dwa materiały o tym, Jak AI i inteligentne wskaźniki KPI wspierają realizacje strategii, a osobom zarządzającym projektami podpowiadamy, O co menedżerowie powinni pytać w obszarze modeli AI i zbiorów danych. I na koniec analizujemy praktyczny dylemat: Jak AI pomaga odróżnić dobrych od złych.

Każdy z tych artykułów jest oparty na doświadczeniach i skupia się na aspektach biznesowych zrealizowanych projektów. Mam nadzieje, ze te treści okażą się dla Państwa inspiracją i sprawią, że sztuczna inteligencja stanie się elementem strategii zamiast technologiczną zagwozdką.


Najpopularniejsze tematy