Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
Przywództwo w technologii i w biznesie – jak wypełnić lukę

Aby umożliwić transformację napędzaną innowacyjnymi rozwiązaniami, liderzy biznesu i technologii muszą podjąć radykalne działania.

IT ma problem z marką. Straciło zaufanie swoich klientów – od interesariuszy na szczeblu wykonawczym do indywidualnych współpracowników – którzy zaczęli kojarzyć IT z wąskimi gardłami, frustracją, ograniczeniami i przekroczeniami kosztów. W rzeczywistości, gdyby IT było marką konsumencką, zniknęłoby z rynku wiele lat temu. Liderzy technologii nie mogą już tego lekceważyć.

Zostało 90% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Dołącz do subskrybentów MIT Sloan Management Review Polska Premium!

Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »


Najpopularniejsze tematy