Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
Komunikacja językiem korzyści

Przywództwo na poziomie zarządu często wymaga przekonujących argumentów, zrównoważonej strategii i wsparcia ze strony całego zespołu. Dlatego kluczową kwestią jest nie tylko zidentyfikowanie potrzeby zmian, ale również umiejętność rozmowy i skutecznego nakłonienia zarządu do ich implementacji.

Przekonanie zarządu do proponowanych zmian w firmie, zwłaszcza w obszarze HR, może być wyzwaniem. Tym bardziej że właściciele przedsiębiorstwa nie do końca zdają sobie sprawę ze znaczenia i wpływu rozwoju pracowników oraz ich kompetencji miękkich na cele biznesowe organizacji. Nakłaniając zarząd do zmian w obszarze HR, można przyczynić się do bardziej efektywnego zarządzania personelem, zwiększenia konkurencyjności firmy i osiągnięcia strategicznych celów biznesowych. Oto kilka kroków, które mogą pomóc w rozmowach z decydentami firmy.

Zostało 78% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Dołącz do subskrybentów MIT Sloan Management Review Polska Premium!

Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »


Najpopularniejsze tematy