Narzędzia komunikacyjne
Communications Platform as a Service - trend na 2022 r.?
Instytut Gartnera już kilka lat temu przewidywał, że przedsiębiorstwa, które nie postawią na rozwiązania chmurowe, będzie można porównać do tych, które w swojej działalności nie korzystają z internetu. Pandemia w pełni potwierdziła tę tezę, udowadniając, że takim firmom grozi nie tylko zacofanie technologiczne, ale nawet zniknięcie z rynku. W 2022 roku jednym z najgorętszych trendów związanych z chmurą obliczeniową jest CPaaS. Co to takiego?
Efektywna praca zespołowa - 5 inspiracji dla liderów
Jak organizować dziś pracę zespołów? Przypominamy pięć popularnych tekstów, które przynoszą odpowiedź na to pytanie.
Dni bez spotkań – sposób na produktywność
Wiele organizacji wprowadza dni bez spotkań, ale znalezienie optymalnej tygodniowej równowagi wymaga namysłu.
Delegowanie zadań wzmacnia zespoły pracujące zdalnie
Menedżerowie zespołów pracujących zdalnie zwiększają ich szanse na sukces, gdy doskonalą swoje umiejętności delegowania zadań.
Coworking alternatywą dla biura po pandemii
Tradycyjne biuro to już przeszłość, ale praca w domu to nie jedyna opcja na przyszłość.
Misje kosmiczne — lekcje pracy zdalnej
Skuteczne przystosowanie się do pracy w domu wymaga wypracowania nowych rutynowych czynności — podobnych do tych, które doskonalą astronauci.
5 tekstów na temat wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości, które zmienią twoje myślenie
Technologie rozszerzonej rzeczywistości (AR) i wirtualnej rzeczywistości (VR) mogą oddziaływać na wiele zmysłów. Dlatego też ich potencjał biznesowy jest ogromny. Dziś stoimy u progu rewolucji, którą może przynieść wykorzystanie tych technologii.
5 tekstów na temat mediów społecznościowych w biznesie
Przypominamy pięć popularnych materiałów na temat funkcji, jaką w firmach mogą pełnić media społecznościowe.
Ekspert MIT ostrzega: powrót do biur to mrzonka
Od marca 2020 roku wiele firm na całym świecie pracuje zdalnie. Ponieważ pandemia – pomimo szczepień – nie odpuszcza wciąż wielu prezesów nie wie, jaki model pracy przyjąć docelowo i od kiedy. Thomas Malone, dyrektor i założyciel Centrum Kolektywnej Inteligencji MIT, w wywiadzie dla „The Washigton Post” twierdzi, iż powrót do biur to mrzonka.
Jak unikać niezamierzonych skutków wykorzystywania technologii
Technologie współpracy przynoszą organizacjom wiele korzyści w czasach powszechnej pracy zdalnej, ale niosą ze sobą również ryzyko izolacji, wykluczenia, nadzoru i autocenzury.
Czy prowadzenie spotkań w trybie mieszanym ma sens?
Jeśli w spotkaniu stacjonarnym uczestniczą również osoby łączące się zdalnie, może to działać na ich niekorzyść. Jednak są sposoby, aby wyrównać szanse.
Naucz się słuchać. Jak w praktyce wykorzystać social listening?
Według badań przeprowadzonych przez Trustpilot ponad 93% konsumentów przed kupnem nowego produktu sprawdza jego recenzje w sieci. Najbardziej wiarygodne są te napisane przez klientów. Internauci chętnie dzielą się tym, co mają do powiedzenia na temat różnorodnych produktów czy usług. Dyskusje, opinie, recenzje, testy publikowane są przede wszystkim dla (jeszcze) niezdecydowanych konsumentów. Nie oznacza to jednak, że nie mogą skorzystać z nich także marki.
Wybierz właściwe narzędzia do cyfrowej współpracy
Wiele aplikacji i programów ma w teorii usprawniać pracę zespołową. Jednak te, które są odpowiednie dla bliskich współpracowników, nie zawsze się sprawdzają, gdy trzeba utrzymywać relacje w całej organizacji.
Kampania e-mailowa. Jak dzięki AI realizować ją właściwie
Elektroniczna poczta niczym zwykła skrzynka zapychana jest rozlicznymi śmieciami. Pomimo prób blokowania spamu, reklamy wciąż się wciskają pomiędzy ważne e-maile. Tracą na tym nie tylko marketerzy, ale też odbiorcy treści. Zmianę może przynieść wykorzystanie sztucznej inteligencji.
Telemedycyna – jak dzięki danym i komunikacji osiągnąć nowy wymiar efektywności
Dostęp do ustrukturyzowanych danych i zdalne narzędzia komunikacyjne są motorem rozwoju i źródłem przewagi konkurencyjnej wielu organizacji. O tym, jaką korzyść mogą przynieść we współczesnej opiece zdrowotnej, mówi nam Przemysław Szuder, General Manager AWS, Central & Eastern Europe. Rozmawia Paulina Kostro.
Unikanie „efektu zażenowania” w marketingu kierowanym do pokolenia Z
Efektywny marketing kierowany do pokolenia Z – rosnącej generacji cyfrowych tubylców z ogromnym znaczeniem ekonomicznym – musi być autentyczny i unikać „cringe’u”
Sposób na pracę hybrydową. Aplikacja pracownicza
Producent sprzętu AGD zdecydował się na wprowadzenie po pandemii hybrydowego modelu pracy. Chcąc ułatwić pracownikom zorganizowanie swoich obowiązków na nowo, zarząd chce wdrożyć aplikację pracowniczą, pozwalającą rezerwować biurka, sale konferencyjne, organizować pracę zespołów, ułatwiającą komunikację i załatwianie kwestii administracyjnych. Jak wdrożyć taką aplikację w sposób najbardziej efektywny?
TikTok, czyli biznes zaangażowany
TikTok to najszybciej rosnąca platforma rozrywkowa służąca do dzielenia się krótkimi materiałami wideo, a także najczęściej pobierana aplikacja na świecie w 2020 roku. TikTok ma niebywale duży potencjał biznesowy i dziś wszystkie marki zabiegają o to, by się na nim znaleźć. Jak to się stało, że aplikacja z filmikami o tańcu i kotkach stała się potężnym narzędziem marketingu, zmieniającym powoli rynek e-commerce?
Narzędzia wirtualnej sprzedaży
Potrzebujesz narzędzi, które pomogą Ci w wirtualnym zarządzaniu biznesem? A może Twoją firmę czeka biznesowa transformacja? Obejrzyj webinarium i dowiedz się, z jakich narzędzi wirtualnej sprzedaży warto korzystać.
Jak irytuje praca zdalna?
Praca zdalna pozwoliła firmom oraz pracownikom przetrwać obecny kryzys. Najnowsze badania przygotowane przez ClickMeeting pokazują jednak, że po ponad roku spora część pracowników ma serdecznie dość trybu home office.