Magazyn o biznesie dla biznesu
Magazyn linderów cyfrowej transformacji
Książki, e-booki, szkolenia
Osobista platforma wiedzy
Kongresy, konferencje, webinary
Technologie rozszerzonej rzeczywistości (AR) i wirtualnej rzeczywistości (VR) mogą oddziaływać na wiele zmysłów. Dlatego też ich potencjał biznesowy jest ogromny. Dziś stoimy u progu rewolucji, którą może przynieść wykorzystanie tych technologii.
Osiągnięcia w dziedzinie technologii przynoszą nowe zastosowania wirtualnych modeli rzeczywistych obiektów.
Technologie rozszerzonej rzeczywistości (AR) i wirtualnej rzeczywistości (VR) mogą oddziaływać na wiele zmysłów. Dlatego też ich wykorzystanie w edukacji i szkoleniach – także korporacyjnych – to ważny trend.
Gry takie jak Fortnite, Cybepunk 2077 czy Minecracft to już nie tylko zabawa, ale też ogromne przestrzenie dla reklamy i nowe możliwości dla marketingu.
How to set a business on a completely new track while remaining a significant global player -Charles Eagan, Chief Technology Officer at BlackBerry writing exclusively for MIT Sloan Management Review Poland.
O tym, jak skierować biznes na zupełnie nowe tory i pozostać globalnym graczem, specjalnie dla „MIT Sloan Management Review Polska” pisze Charles Eagan, Chief Technology Officer w BlackBerry. Opracowanie: Paweł Górecki, redaktor naczelny „MIT Sloan Management Review Polska”.
Gotowe do działania od razu po podłączeniu (plug-and-play) systemy automatyki można błyskawicznie konfigurować – aby reagować na nagłe skoki zapotrzebowania – i równie szybko zmieniać ich konfigurację, kiedy nastąpi zmiana potrzeb.
Obecnie na świecie jest ponad 50 miliardów urządzeń IoT, a liczba ta będzie zwiększać się z rozwojem rynku. Wraz z liczbą urządzeń podłączonych do sieci, wykładniczo rośnie również ilość przetwarzanych informacji
Inteligentne otoczenie może poprawić bezpieczeństwo miejsca pracy oraz przełożyć się na wyższą jakość współpracy. Coraz więcej firm, właścicieli nieruchomości i deweloperów zastanawia się, co będzie potrzebne, aby ułatwić powrót ludzi do fizycznych miejsc pracy w trakcie pandemii i po jej zakończeniu.
Mobile-commerce stanowi ponad 67% globalnego e-commerce. O trendach internetowego handlu opowiada Łukasz Wyglądała, praktyk biznesu, coach, strategy lead & co-founder e-com.house, gość E-commerce Trends Summit.
W nowej publikacji 2 Megatrends Dominate the Gartner Hype Cycle for Artificial Intelligence, analitycy podkreślają, że COVID-19 nie zatrzymał rozwoju AI, ale uwypuklił dwa nowe trendy.
Internet rzeczy oferuje możliwość łączenia wielu urządzeń wyposażonych w czujniki – ale to dopiero początek. Okazuje się, że urządzeniem podłączonym do internetu rzeczy może być także... ludzkie ciało.
Systemy wspomagania pracowników, takie jak egzoszkielety bądź okulary AR i VR, teoretycznie mają sprawić, że praca będzie lżejsza i bardziej wydajna. Czy jednak ich operatorzy dokładnie tak postrzegają te innowacyjne rozwiązania? A może traktują je jako zagrożenie dla swoich miejsc pracy?
Jeszcze jesteśmy na początku ery sztucznej inteligencji, a ta już sporo namieszała w naszej codzienności, zmieniając to, jak pracujemy, korzystamy z internetu czy przemieszczamy się po mieście. Brak regulacji i zasad etycznych dotyczących zarządzania rozwojem AI wywołuje coraz większy niepokój opinii publicznej. Jak zmniejszyć lukę zaufania do AI oraz zadbać o bezpieczeństwo, prywatność i spokój społeczeństwa?
Dzięki danym generowanym przez internet rzeczy, dostawcy tradycyjnych produktów mogą uczestniczyć w gospodarce współdzielenia i zwiększać przychody.
Dr Piotr Wiśniewski, dyrektor zarządzający grupy DB77, opowiada o optymalizacji procesów w organizacjach produkcyjnych i usługowych, a także o robotyzacji produkcji.
Jak epidemia zmieniła i przyśpieszyła cyfrową zmianę w produkcji. Ilu robotów brakuje w Polsce? Dlaczego robotyzacja w Polsce wciąż jest na niskim poziomie. O tym wszystkim mówi Piotr Wiśniewski w swojej prezentacji.
Aby przejść do świata cyfrowego firmy muszą określić, co stanowi istotę ich działalności i usprawnić swoje procesy. Tak jak LEGO, Nordstrom czy Philips i inni.
Mojo Lens to soczewki kontaktowe wykorzystujące rzeczywistość rozszerzoną. Bo okulary do AR lub VR są takie zwyczajne…
Termin elektronika ubieralna mózgu brzmi może trochę makabrycznie, ale nie odstrasza ani inwestorów, ani tym bardziej osób, które chcą poprawić funkcjonowanie swoich szarych komórek. I chętnie za to zapłacą. Dzięki temu wartość tego rynku osiągnie w 2020 roku 6 miliardów dolarów.
CZY WIESZ, ŻE: rynek elektroniki ubieralnej (od smartwatchy po słuchawki) rośnie w niesamowitym tempie? Ale nie chodzi tylko o tempo wzrostu.