Video
Jackie Rocca: Jak Slack rozwiązuje problemy użytkowników za pomocą AI
W tym odcinku podcastu „Me, Myself, and AI” Jackie Rocca, wiceprezeska ds. produktu w firmie Slack, opisuje, jak jej zespół podchodzi do projektowania nowych produktów w przestrzeni generatywnej sztucznej inteligencji, oraz przedstawia pewne prognozy na przyszłość.
Czy wejście na platformę sprzedażową obniży wartość marki?
Rozpoczynamy nowy cykl multimedialnych studiów przypadków i proponujemy naszym czytelnikom wspólną naukę i zabawę.
Mark Surman: jak Mozilla działa na rzecz odpowiedzialnej sztucznej inteligencji
Prezes Fundacji Mozilli Mark Surman opowiada o swoich działaniach na rzecz sprawiedliwego i bezpiecznego dostępu do technologii dla wszystkich.
Zarządzanie finansami w czasach niepewności – wyzwania CFO w 2023 roku
W biznesowym biegu na orientację i z przeszkodami część firm będzie walczyć o bezpieczne dotarcie do mety, część jednak odkryje idealny moment do wyjścia na czoło wyścigu. To wszystko niesie szereg wyzwań dla CFO, bo to właśnie oni w podwójnej roli trenera i stratega dbają o zapewnienie swoim zawodnikom zasobów na trasie i kreślą mapy umożliwiające znalezienie się na mecie.
Prof. Heskett: „Trzech na czterech menedżerów uważa, że kultura organizacyjna ich firmy wymaga naprawy”
James Heskett jest emerytowanym profesorem Harvard Bussines School, doradcą biznesowym i autorem książek poświęconych zarządzaniu. W jednym ze swoich badań odkrył, że firmy, które reprezentują elastyczne kultury organizacyjne osiągają lepsze wyniki finansowe. Zapytaliśmy go o to, jak kształtować kulturę organizacyjną w niepewnych czasach i dobie hybrydowych modeli pracy.
Chat GPT vs prawa autorskie. Czy sztuczna inteligencja zmieni porządek prawny?
Dylematy dotyczące zasad prawnych i moralnych, jakimi będą się kierowały urządzenia wyposażone w sztuczną inteligencję, pojawiły się w literaturze fantastycznej kilkadziesiąt lat temu. Dziś rozwój generatywnej sztucznej inteligencji spowodował, że futurystyczne rozważania stały się realnym wyzwaniem.
Organizacja klientocentryczna. Jak to zrobić?
Wiodące firmy od dawna działają zgodnie z założeniem, że klient ma zawsze rację. Z tego względu zamiast domyślać się czego oczekują kupujący, pytają ich o to i na podstawie zebranych informacji dostarczają odpowiedni produkt.
Kolektywna inteligencja jako metoda pracy
Rafał Olszowski związany z MIT Center for Collective Intelligence, jednostką naukowo-badawczą MIT Sloan School of Management, opowiada o kolektywnej inteligencji jako metodzie pracy grupowej.
Pokaż mi swój mobile, a powiem ci… ile tracisz, czyli m-commerce w pigułce
Mobile-commerce stanowi ponad 67% globalnego e-commerce. O trendach internetowego handlu opowiada Łukasz Wyglądała, praktyk biznesu, coach, strategy lead & co-founder e-com.house, gość E-commerce Trends Summit.
Jak będą wyglądały zakupy świąteczne w tym roku?
W dobie pandemii COVID-19 sektor zakupów w sieci mocno przyśpieszył. Największe zakupy tego roku jednak dopiero przed nami. O prognozach (nie tylko) świątecznej gorączki zakupowej opowiada Femi Adeboye, E-Commerce Strategy Consultant w firmie Salesforce.
Ekonomia subskrypcji jako antidotum na uciekających klientów
Model subskrypcyjny to zmiana sposobu myślenia całej organizacji. O nieoczywistych meandrach ekonomii subskrypcji podczas E-commerce Trends Summit mówił Krystian Wesołowski z Blue Media.
Jak wykorzystać chatbota do automatyzacji sprzedaży w e-commerce?
Chatboty mogą być antidotum na uciekających klientów, na ich złe doświadczenia w obsłudze klienta - przekonuje Adam Matysiak, CEO softwarehouse HighSolutions. Według prognoz rynek chatbotów ma osiągnąć wartość ponad 1 miliarda 250 tys. dolarów. Czy chatboty to nowy trend w sprzedaży?
Migracja rozwiązania e-commerce do Microsoft Azure - dlaczego warto i jak to zrobić?
- Jedna trzecia zakupów odbywają się na dojrzałych rynkach odbywa się za pomocą mediów społecznościowych - zaznaczył Antoni Pomykała, przedsiębiorca i doradca biznesowy w zakresie innowacji technologicznych, dyrektor działu usług chmurowych i odpowiada za transformację cyfrową w T-Systems.