Zarządzanie przedsiębiorstwem
ICAN Institute we współpracy z miastem Kielce pomaga przedsiębiorcom przygotować się na trudne czasy
By wspierać przedsiębiorców w stawianiu czoła współczesnym wyzwaniom związanym z funkcjonowaniem w tzw. świecie VUCA 3.0, ICAN Institute w partnerstwie z Urzędem Miasta Kielce przygotował konferencję dla lokalnych przedsiębiorców. „ICAN Management Review” objął wydarzenie patronatem merytorycznym.
Katarzyna Dubno, Adamed Pharma: „Bez inwestycji farmacja nie istnieje”
Branża farmaceutyczna boryka się z wieloma problemami, ale mimo to nie ustaje w wysiłkach na rzecz innowacyjności. O tym, jak pogodzić imperatyw inwestowania w badania i rozwój z mocami produkcyjnymi, mimo niesprzyjających okoliczności, opowiada Katarzyna Dubno, dyrektorka ds. relacji zewnętrznych i ekonomiki zdrowia w firmie Adamed Pharma.
LIDERZY JUTRA – Kongres ICAN Management Review – RELACJA dzień I
Bądź tam, gdzie powstaje przyszłość biznesu! Przeczytaj relację z Kongresu ICAN Management Review i przekonaj się, co tak naprawdę liczy się w dobie nowej normalności! Poznaj najnowsze trendy i innowacje, które już dziś decydują o przyszłości biznesu.
Nie tylko praca zdalna: 10 trendów, które wygrały z pandemią
Przedstawiamy 10 branż, którym pandemiczne tsunami nie tylko nie zaszkodziło, ale wręcz dodało wiatru w żagle
CEO prognozują przyszłość
Wyjście z pandemii nie będzie oznaczało powrotu do normalności – twierdzą prezesi globalnych spółek. Widzą natomiast szansę na określenie nowej, w której kluczowe znaczenie będą miały takie czynniki jak ochrona środowiska, działalność społeczna oraz ład korporacyjny.
Co jeśli nie kredyt? Ekspert funduszu kapitałowego o zaostrzających się kryteriach bankowych dla MSP
Od momentu wybuchu pandemii z odmową przyznania kredytu spotykają się szczególnie często firmy działające w branżach, które najbardziej odczuły finansowe skutki koronawirusa. Przedsiębiorstwa te szukają alternatywnych źródeł finansowania, sięgając m.in. do środków instytucji pozabankowych.
Zacznij od wartości, czyli jak projektować politykę cenową firmy
Założyciele firm są często iluzjonistami. Wpadają na jakiś pomysł, ale nigdy nie zadają sobie pytania, jak potencjalny klient postrzega wartość tego pomysłu. O projektowaniu polityki cenowej opowiada prof. Hermann Simon.
Pandemia to czas, aby zachować się odpowiedzialnie
Na temat sytuacji w branży ubezpieczeń i dobrych praktyk w sytuacji zagrożenia redakcja „Harvard Business Review Polska” rozmawia z prezesem zarządu Warty Jarosławem Parkotem.
Telepraca w branży produkcyjno-dystrybucyjnej? Tak, to możliwe!
Dzięki wdrożeniu innowacyjnych rozwiązań na długo przed ogłoszeniem pandemii Food Ingredients Group jest gotowa nie tylko na to, aby przetrwać ten trudny czas, ale także na to, co przyjdzie po nim.
Kultura organizacji w kryzysie. Czy warto coś z tym zrobić?
Nie ma wątpliwości, że kultura organizacji ma istotny wpływ na wyniki firmy. Potwierdzają to liczne badania. Stąd bardzo wiele firm podjęło się świadomego procesu transformacji kulturowej.
Kobieta czy mężczyzna? Kto jest lepszym liderem na trudne czasy?
Czy kobiety lepiej sprawdzają się w rolach przywódczych niż mężczyźni? I czy na drodze stoją im jedynie starzy faceci? Na te i na wiele innych pytań odpowiadają liderki zaproszone do dyskusji przez redakcję HBRP oraz IMR.
5 sposobów na wykorzystanie LinkedIn w działalności firmy
LinkedIn z roku na rok zyskuje na popularności, szczególnie wśród ludzi biznesu. Potwierdzeniem tego jest m.in. czterokrotny wzrost – od 2012 roku - liczby wyszukiwań tej frazy w wyszukiwarkach. Dziś ta międzynarodowa platforma liczy ponad 645 mln zarejestrowanych użytkowników, w tym 2,5 mln pochodzących z Polski.
Dlaczego liderzy powinni znać się na mózgu?
Przywództwo od dawna traktowane jest jako sztuka, a wzorce w tym zakresie wyznaczała dotąd raczej moda niźli fakty.
Ile twoja firma wydaje na współpracę?
Przeciętna 200-osobowa firma wydaje rocznie na współpracę ok. 5 mln zł. Jak to wygląda w twojej firmie?
Na drodze do firmy przyszłości
Big data, digitalizacja, mobilność i sieci społecznościowe silnie wpływają na sposób, w jaki pracujemy. Jak identyfikować i wyprzedzać trendy i przekształcać tę wiedzę w innowacyjne koncepcje i produkty biurowe?
Abonamenty zdrowotne muszą zdrożeć
Enel-Med istnieje od 1993 roku, oferuje pełną obsługę medyczną na terenie całego kraju. Ile wiesz o prywatnej opiece zdrowotnej?
Niestraszna przeprowadzka
Relokacja firmy oznacza dużo więcej niż tylko pachnące nowością biuro. Nawet wybór najdoskonalszego budynku i perfekcyjny wizualnie design mogą okazać się porażką, jeśli nie zatroszczymy się o jedną z najważniejszych kwestii w każdym projekcie biznesowym - komunikację.
„Biznesowe lustro”, czyli partnerskie współtworzenie przyszłości firmy
Potrzebujesz kogoś, kto obiektywnie oceni procesy zachodzące w twojej firmie? Zależy ci, aby twoi pracownicy byli aktywnymi uczestnikami tej dyskusji? Poznaj historię firmy Haxel Events & Incentive.
4 archetypy fabryk przyszłości
Kluczowe pytanie zadawane przez menedżerów w ostatnim półroczu brzmi: co dla mnie oznacza nadejście Przemysłu 4.0?
Budynki i biura przyszłości
Automatyzacja, rozwiązania proekologiczne czy może usprawnienie komunikacji? Dzisiejsze trendy w tworzeniu przestrzeni do pracy podpowiadają, jak może wyglądać biuro przyszłości.