Najnowsze
Panele słoneczne na samochodach elektrycznych
Na naszych oczach dochodzi do coraz mocniejszej integracji dwóch ważnych technologii – pojazdów z napędem elektrycznym i ogniw fotowoltaicznych. Eksperymenty z wyposażeniem samochodów w panele słoneczne realizowane były oczywiście już wcześniej, ale wreszcie pojawia się szansa na popularne rozwiązania komercyjne.
Dolar wciąż dominuje w światowych rezerwach walutowych
CZY WIESZ, ŻE: 61,8% rezerw walutowych na świecie nadal przechowywana jest w dolarach, ale...
Słowo „bojkot” pochodzi od nazwiska Karola Boycotta. Nie umiał negocjować z pracownikami
CZY WIESZ, ŻE: Słowo „bojkot” pochodzi od nazwiska Karola Boycotta, jednego z najbardziej znienawidzonych pracodawców w historii.
Anna Topol: nie musimy się bać sztucznej inteligencji
Jak sztuczna inteligencja zmieni rynek pracy, style zarządzania, a w końcu i nasze codzienne przyzwyczajenia. O tym podczas pierwszego kongresu MIT Sloan Management Review Polska opowiadała Anna Topol, ceniona na całym świecie ekspertką od innowacji, CTO THINK Lab utworzonym przy IBM.
Dlaczego przyszłość obsługi klienta tkwi we współpracy botów i ludzi?
Systemy obsługi klienta oparte na sztucznej inteligencji radzą sobie najlepiej, gdy pracują ramię w ramię z ludźmi.
10 korzyści z przeniesienia biznesu do chmury
Usługi w chmurze pomagają bardzo konkretnie rozwijać biznes, a co najlepsze – sprawdzają się zarówno w przypadku wielkich korporacji, jak i małych firm. To się po prostu opłaca.
Jak skutecznie komunikować pracownikom strategię firmy? Wyjaśnia Dariusz Kwieciński
Podczas pierwszego kongresu MIT Sloan Management Review Polska mieliśmy okazję porozmawiać z Dariuszem Kwiecińskim, prezesem zarządu Fujitsu Polska.
Prywatność czy personalizacja – co ważniejsze dla klientów?
Personalizacja oferowanych konsumentom korzyści pomaga eliminować ich obawy o prywatność danych.
Foresight strategiczny. Dlaczego warto przenieść swoją firmę w przyszłość?
Dlaczego wybieganie myślami o 5–15 lat naprzód może już dzisiaj pomóc ci w podejmowaniu lepszych decyzji?
„Technologie w służbie ludzi” – czy aby na pewno?
O tym, w jaki sposób innowacyjne rozwiązania technologiczne wpływają na rynek nie tylko pracy, opowiada Jason Pontin, starszy partner we Flagship Pioneering Company – bostońskiej firmie, która tworzy i finansuje przedsiębiorstwa rozwiązujące globalne problemy dotyczące zdrowia.