Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
Prywatność czy personalizacja – co ważniejsze dla klientów?

Nowe badania pokazują, że personalizacja oferowanych konsumentom korzyści pomaga eliminować ich obawy o prywatność danych.

Dane na temat klientów dają firmom wiele możliwości tworzenia usług dostosowanych do ich potrzeb i kreowania spersonalizowanych doświadczeń. Równocześnie niedawne głośne przypadki wycieku danych konsumenckich wzbudzają obawy, czy firmy potrafią utrzymywać odpowiednią równowagę między personalizacją a prywatnością.

Zostało 90% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Dołącz do subskrybentów MIT Sloan Management Review Polska Premium!

Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »

Phyllis Rothschild

jest partnerem w bostońskiej placówce firmy McKinsey, liderem działu Global Consumer Marketing & Sales oraz współprzywódczynią działu usług lojalnościowych.

Julien Boudet

jest partnerem w placówce McKinsey w Los Angeles i szefową działu usług marketingowych w Ameryce Północnej.

Gadi Benmark

jest współpracownikiem firmy McKinsey w Nowym Jorku oraz ekspertem do spraw marketingu cyfrowego i personalizacji.

Polecane artykuły


Najpopularniejsze tematy