Najnowsze
Społeczeństwo cyberkonsumentów, czyli teatr wyobrażeń kontra targowisko próżności
Będziemy kupować nie to, czego naprawdę potrzebujemy, ale to, co podpowiada nam algorytm.
Zrównoważona moda, czyli nasza wspólna odpowiedzialność
Jaki wpływ na ekologiczną modę ma konsument? Czy istnieją tylko interesy globalne, czy może wygrywa suma indywidualnych decyzji? Czy pomiędzy potrzebami firm i otoczenia jest szansa na nić porozumienia i współpracę?
CX w bankowości elektronicznej
Polscy klienci banków są coraz bardziej mobilni. Jednak mały ekran oznacza wielkie wyzwania.
Jak skutecznie dotrzeć do odbiorcy poprzez eventy? Relacja ze śniadania biznesowego z firmą Eventory
Event marketing to obecnie jedno z najchętniej wykorzystywanych narzędzi komunikacji marketingowej. Dzięki bezpośredniemu kontaktowi z klientami lub kontrahentami na eventach firma ma szansę zbudować z nimi trwałe relacje i znacznie zwiększyć swoje przychody.
Grafen w Polsce. Nigdy się nie poddawaj
Polska przegrała w wyścigu o dominację na rynku grafenu? Być może. Ale istnieje inny, ważny wątek związany z grafenem, który już okazał się sukcesem.
Konwergencja celów
O skutecznej transformacji w duchu „goal congruence” mówi Bogusław Białowąs, prezes Banku Ochrony Środowiska.
Chmura, czyli wolność i zaufanie
Migracja danych do chmury to biznesowa konieczność.
Jak sprawić, by technologia nie rozpraszała uwagi pracowników
Aby stworzyć środowisko pracy sprzyjające koncentracji, menedżerowie muszą nie tylko zapewnić pracownikom narzędzia i szkolenia, ale także sami stać się wzorem do naśladowania.
Jesień 2019. Nowy numer MIT Sloan Management Review Polska
Z czasem Google zamieni się w formę sztucznej inteligencji, która będzie rozumiała wszystko, co dzieje się w sieci. W lot złapie, czego szukasz, i znajdzie to dla ciebie. Jeszcze nie jesteśmy w tym punkcie, ale zbliżamy się do niego z każdym dniem – powiedział Larry Page, jeden ze współtwórców najpopularniejszej wyszukiwarki na świecie.
Drugi dzień Commerce Transformation Days za nami [RELACJA]
Sprawdź, jak zmienia się sprzedaż w dobie cyfrowej transformacji. Najnowsze idee wprost od ekspertów z Polski i Europy!