Najnowsze
Gdzie są te roboty?
Lęk przed automatyzacją odwraca uwagę od prawdziwego problemu: niedostatku pracowników fizycznych.
Między wizją a zdrowym rozsądkiem
Czyli jak uniknąć błędów i rozczarowań przy tworzeniu ekosystemu martechowego.
Przywództwo w czasach epidemii. Jak wygrać z koronawirusem?
W poszukiwaniu nadziei i nowych szans pośród globalnego kataklizmu
Trzy pytania, które musisz sobie zadać, nim przyjmiesz propozycję nowej pracy
Czy zdarzyło się, że odrzuciłeś propozycję pracy na pozór nie do odrzucenia? Albo mimo wątpliwości rzuciłeś się na głęboką wodę, bo nie można byłoby inaczej? Czy zacząłeś kiedyś nowy etap w karierze, myśląc że wygrałeś los na loterii, by po kwartale odejść ze skwaszoną miną?
Jedyny kierunek to skok w przyszłość
O maksymalnym wykorzystaniu technologii cyfrowych poprzez zachęcanie do innowacji informatycznych opowiada prof. Carlota Perez, zajmująca się społeczno-ekonomicznymi skutkami dużych zmian technicznych
Koronawirus szansą dla e-commerce? Tak, o ile masz odpowiednią technologię
Skupienie się na designie zamiast na funkcjonalności, oszczędności w zespołach wsparcia, brak personalizacji – to główne grzechy e-commerce. Są one ciężkie, bo w okresie epidemii można stracić ogromną szansę biznesową. I zaufanie klientów.
Druk 3d i jego niewykorzystany potencjał
Zaginione medale olimpijskie, korona z Gry o tron, wielorazowe słomki, organy ludzkie, butelki, ale też skrzydła samolotów – dzięki odpowiedniej technologii i materiałom wyjściowym drukarki 3D potrafią wyczarować niemal wszystko.
Sztuczna inteligencja zrobi karierę w finansach. 12. Forum Gospodarcze TIME
Samoucząca się sztuczna inteligencja zawojuje świat. W połączeniu z danymi i superkomputerami zaleje rynek morzem korzyści. W branży finansowej AI to nie chwilowa moda, lecz konieczność.
Sztuczna inteligencja. Czy regulacje prawne zatopią innowacje w Europie?
Odpowiednie regulacje prawne nie powinny hamować rozwoju sztucznej inteligencji. Powinny uczynić ją bardziej ludzką. Taki kierunek zakłada tzw. Biała Księga w Sprawie Sztucznej Inteligencji.
Czy twoja marka będzie widoczna w sieciowym gąszczu?
W walce o jak najwyższą sprzedaż na Amazonie i innych platformach wielu marketingowców traci kontrolę nad przekazem niesionym przez ich markę.