Najnowsze
Pozytywne skutki kryzysu – spotkanie Rady Programowej MIT Sloan Management Review Polska
Kryzys spowodowany pandemią COVID-19 niesie ze sobą mnóstwo wyzwań, lecz ma także drugie, pozytywne oblicze. Takimi właśnie – pozytywnymi – doświadczeniami podzielili się z nami wybitni eksperci i praktycy biznesu, współtworzący Radę Programową MIT SMR Polska.
Jak sprzedawać zabawki w czasie pandemii?
Jedną z branż, które nie cierpią zbytnio z powodu pandemii, jest szeroko rozumiany przemysł zabawkarski. Pandemia wymusiła jednak znaczące zmiany w sposobie funkcjonowania wielu firm.
Czarny piątek trudnego roku 2020
W najbliższy piątek, 27 listopada, wypada Black Friday, czyli dzień największej przedświątecznej wyprzedaży. Jednak z powodu lockdownu czarny piątek potrwa aż do początku grudnia, a większość atrakcyjnych promocji oferowana jest w sieci.
Jak branże rozrywkowa i medialna przechodzą przez obecny kryzys
W skali całego świata, branża rozrywkowa zarobi o 120 miliardów dolarów mniej w porównaniem z 2019 r. Szczególnie mocno skutki pandemii odczuwają przedsiębiorstwa, które nie zainwestowały w nowe sposoby dotarcia do odbiorców swoich treści.
Czas zastąpić atlas nawigacją
Recenzja książki Chrisa Outrama „STRAKTYKA. Jak w cyfrowych czasach strategia połączyła się z taktyką”.
Zarabianie na nadziei. Czy pandemia sprzyja bańkom spekulacyjnym?
Branża biotechnologiczna raczej zyskuje niż traci w okresie pandemii, zaś firmy związane z produkcją szczepionki na COVID-19 notują rekordowe wyniki. Ile jest w tym wszystkim realnej oceny wartości firm, a ile gry na obietnicach spełnienia pewnych nadziei?
Dlaczego transformacje Agile czasami się nie udają?
Poznaj reguły, które warto stosować na drodze do wprowadzenia zwinności – oraz przyczyny tego, że nie zawsze jest to proces szybki czy udany.
Hiperpersonalizacja w kontaktach z klientem dzięki analityce
Żyjemy w świecie opartym na danych. Wraz z gwałtownym wzrostem liczby punktów oraz sposobów kontaktu z klientami, dane te rosną wykładniczo pod kątem zarówno objętości, jak i ich złożoności.
Co oznacza Agility dla organizacji?
W czasie kryzysu postaw na zwinność! Dowiedz się jak wykorzystać Agility w Twojej organizacji.
Payeye, czyli płacenie wzrokiem
Płacenie, które nie wymaga niczego poza zeskanowaniem tęczówek w naszych oczach, nie jest już tylko wymysłem scenarzystów filmów science-fiction. Polski start-up wprowadził tę usługę do powszechnego, komercyjnego użycia – jako pierwszy na świecie.