Najnowsze
Na co zwracać uwagę, chcąc dotrzeć do klientów pokolenia Z
Tylko 15% osób zaliczanych do generacji Z twierdzi, że reklamy, które widzi, są kierowane do nich. To stanowi duże wyzwanie dla agencji reklamowych i firm, które powinny szukać nowych sposobów dotarcia do młodych klientów. Istniejące od długiego czasu na rynku marki nie są przez nich postrzegane jako atrakcyjne i godne uwagi. Lubią eksperymentować, wybierać nowe produkty i nieznane im wcześniej brandy. O ile te potrafią do nich dotrzeć za pomocą najnowszych mediów, takich jak TikTok czy Twitch. Dla niektórych firm może być to prawdziwe wyzwanie.
Jak praca zdalna zmienia usługi IT – wywiad wideo z Bartoszem Łopińskim, prezesem Billennium
W jaki sposób pandemia i wynikająca z niej powszechność pracy zdalnej zmieniła funkcjonowanie firmy działającej w branży usług IT dla biznesu? I co oznacza powiedzenie together alone? Dowiesz się tego z wywiadu, jaki Filip Szumowski przeprowadził z Bartoszem Łopińskim, prezesem firmy Billennium.
PRACA ZDALNA I HYBRYDOWA - konferencja ICAN Management Review - RELACJA
Kierowanie zespołem, którego członkowie pracują w różnych miejscach, często daleko od firmy, to jedno z największych wyzwań dzisiejszych liderów. Jak zarządzać takim zespołem? Jakie narzędzia i metody będą pomocne w tym zadaniu?
Jak przeprowadzić zespół przez zmianę kultury pracy
Kompetencje i narzędzia menedżera w czasach pandemii.
Coffee with CFO - elitarne spotkanie Klubu CFO
Nowy cykl spotkań w historii Klubu CFO – Coffe with CFO – to rozmowy przy kawie z dyrektorami finansowymi i członkami zarządu odpowiedzialnymi za zarządzanie finansami.
Jak przestrzeń do pracy wspiera przywódców w budowaniu zaangażowanych zespołów?
O tym jakie funkcje pełni przestrzeń wokół pracowników, oraz w jaki sposób może wspierać przywódców w budowaniu zaangażowanych zespołów rozmawiali podczas Kongresu ICAN Management Review Katarzyna Jasińska, dyrektor zarządzająca Bene Polska i Luke Pearson, założyciel i dyrektor Pearson Lloyd.
Sposób na rozbudowę kadr analitycznych
Przedsiębiorstwo musi precyzyjnie określić, jakiego rodzaju specjalistów potrzebuje, aby móc działać na podstawie zgromadzonych przez siebie danych.
Zanim zaczniesz ciąć koszty, poznaj swoich klientów
W firmach z segmentu B2B inicjatywa redukcji kosztów powinna bazować na wiedzy o tym, co stanowi prawdziwą wartość dla klientów.
Zima 2021- nowy numer MIT Sloan Management Review Polska
Strategia na czas przełomu. Nowe kierunki cyfrowej transformacji w kryzysie i po nim.
Black Friday jako stały element strategii marketingowej
Black Friday i Cyber Monday to dla sprzedawców nie tylko dobry pretekst do przewietrzenia magazynów, ale także okazja przyciągnięcia nowych klientów. Od kilku lat również polskie firmy próbują zarazić swoich klientów zakupowym entuzjazmem.