LPP jest przykładem firmy, która po wybuchu pandemii praktycznie z dnia na dzień musiała zapewnić skalowalność swojego biznesu. Było to możliwe dzięki przejściu z rozwiązań on premise do chmury obliczeniowej. Dzięki wykorzystaniu narzędzi Genesys DX udało się obsłużyć większe zainteresowanie klientów i wykorzystać przewagi konkurencyjne na rynku.
Przykład LPP pokazuje, że warto podejmować śmiałe i odważne decyzje. Firma ma swoje siedziby w 15 lokalizacjach, co stanowiło dodatkowe utrudnienie. Jednak dzięki rozwiązaniom chmurowym Genesys DX wdrożonym przez Silky Coders (firma IT z grupy kapitałowej LPP), możliwe stało się zapewnienie elastyczności w kontekście lepszego przydzielania zasobów i obsługi zwiększonego ruchu. Przedstawiciele firmy podkreślają, że przyszłością są nowe technologie, a w szczególności wspierane przez sztuczną inteligencję czatboty i voiceboty, które znacznie ułatwiają kontakt z klientem.
Podczas E‑commerce Summit gośćmi Małgorzaty Gawrysiak byli Michał Łunkiewicz z Silky Coders i Dawid Telepski z LPP oraz Radosław Dudka z Unima 2000. Obejrzyj wywiad przeprowadzony przez dyrektor generalną Genesys Polska, aby dowiedzieć się:
w jaki sposób LPP za pomocą rozwiązań chmurowych udało się zwiększyć sprzedaż,
jak wyglądał proces wdrożenia systemu Genesys DX,
jakie ograniczenia rozwiązań on premise utrudniają skalowanie biznesu,
jak zapewnić wielkoanałowe dotarcie do klienta.