Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
Warto postawić na szybkość,  odwagę i otwartość

Na kulturę innowacyjności w Facebooku składają się trzy podstawowe elementy. Każdy z nich ma uniwersalne zastosowanie i może zainspirować firmy w Polsce, nie tylko z branży technologicznej.

Facebook ma ponad 15 lat. Dziś trudno określić naszą organizację mianem start‑upu, jednak niezwykle ważne jest dla nas zachowanie innowacyjności, dynamiki i odwagi, charakterystycznych dla nowych graczy w branży technologicznej. Ze względu na skalę naszej firmy pielęgnowanie tych wartości wymaga stałego wysiłku w zakresie budowania kultury organizacji i kształtowania jej polityki, a ten wysiłek podejmujemy na trzy sposoby.

Harvard Business Review Polska to prestiżowy magazyn dla tych, którzy są głodni sukcesu. Inwestując w wiedzę harvardzką, robisz krok w dobrym kierunku. Sprawdź teraz!

Zostało 74% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Dołącz do subskrybentów MIT Sloan Management Review Polska Premium!

Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »

Robert Bednarski

Dyrektor regionalny Facebooka na Europę Środkowo-Wschodnią.

Polecane artykuły


Najpopularniejsze tematy