Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
Transformacja cyfrowa powinna zacząć się od klienta

Przybywa niestety negatywnych przykładów tego, że dogłębna transformacja cyfrowa stanowi zbyt trudne wyzwanie dla wielu organizacji.

Firmy zaczynają odnotowywać wysoki odsetek niepowodzeń w tym obszarze – na podobnym zresztą poziomie co przy każdej wielkoskalowej transformacji. Dzieje się tak dlatego, że istnieje zbyt wiele dotychczas eksploatowanych systemów, dług techniczny jest już za duży, a ponadto istnieje zbyt wiele silosów danych – funkcjonalnych czy organizacyjnych – które powinny zostać zburzone.

Zostało 92% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Dołącz do subskrybentów MIT Sloan Management Review Polska Premium!

Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »

Thomas H. Davenport

Profesor informatyki i zarządzania w Babson College w Wellesley, w stanie Massachusetts, członek MIT Initiative on the Digital Economy (Inicjatywy MIT na rzecz Gospodarki Cyfrowej) oraz NewVantage Partners. Starszy doradca w Deloitte Analytics.

Polecane artykuły


Najpopularniejsze tematy