Wdrażanie nowoczesnych technologii dotyczy także działów HR. Liczba punków styku pomiędzy specjalistami HR a sztuczną inteligencją będzie tylko rosnąć.
Pandemia koronawirusa przyspieszyła wdrażanie nowoczesnych technologii w naszych organizacjach, co nie ominęło również działów HR. Cyfrowa transformacja i przewodzenie w świecie nowych technologii to obecnie kluczowe wyzwania. I to nie tylko w zakresie organizowania efektywnej pracy zdalnej pracowników. Pojawiła się realna konieczność szybszego wdrażania i rozbudowy rozwiązań działających na podstawie sztucznej inteligencji, a najbliższe lata upływać będą nam pod znakiem dalszej cyfryzacji procesów HR. To, co jeszcze całkiem niedawno mogło wydawać się nam futurystyczną wizją przyszłości, staje się obecnie naszą rzeczywistością.
Praca zdalna, zmiana oczekiwań dotychczasowych pracowników oraz kandydatów spowodują, że w najbliższych latach zarówno nakłady finansowe, jak i położenie punktu ciężkości na nowe technologie będą nabierać rozmachu. Bez wątpienia liczba punków styku pomiędzy specjalistami HR a nowoczesną technologią będzie wzrastać, dlatego odpowiednie wykorzystanie cyfrowych kompetencji stanie się kluczowe, aby firmy lepiej mogły dostosować się do realiów rynkowych.
Podczas webinarium Klubu HR poruszyliśmy temat praktycznego zastosowania sztucznej inteligencji w obszarze HR
Gośćmi webinarium byli: Tomasz Głowacki – Head of Data Science, Żabka, oraz prof. Dominik Ślęzak – założyciel i CEO, QED SOFTWARE. Spotkanie prowadził Paweł Kubisiak – redaktor naczelny [”MIT Sloan Management Review Polska”](http:// ,,MIT Sloan Management Review Polska”).