Przestaje się liczyć to, co wiesz i umiesz teraz. Znaczenie zyskuje to, czego możesz się dowiedzieć i nauczyć w przyszłości oraz chęć, by nieustannie zdobywać nową wiedzę. Superpracownicy przyszłości to osoby, które śpiewająco odnajdują się poza strefą komfortu.
Od pewnego czasu zapotrzebowanie pracodawców na umiejętności i kompetencje pracowników zmieniało się, zaś obecnie zmienia się jeszcze mocniej. W świecie postcovidowym firmy rewidują swoje oczekiwania odnośnie do kompetencji pracowników:
Jakie kompetencje pracowników zyskują obecnie na znaczeniu?
Jakie cechy osobowościowe pracowników są obecnie najchętniej poszukiwane?
Jak zmienia się sytuacja w zespołach, w których coraz częściej zdarza nam się pracować?
Zobacz kolejny film <a href=>z serii NA TABLICY, realizowanej przez „ICAN Management Rveiew”. Tym razem porad na temat kompetencji pracowników przyszłości udziela Piotr Zygmunt, ekspert w dziedzinie zaawansowanych procesów rekrutacyjnych. Pracuje w zespole Talent Solutions, działającym w ramach ManpowerGroup, na stanowisku Recruitment Process Outsourcing Managera na Polskę:
ZAINTERESOWAŁ CIĘ TEN TEMAT? A może wolisz wersję tekstową tego wykładu?
NA TABLICY: Czas wrócić do nauki
Przestaje się liczyć to, co wiesz i umiesz teraz. Znaczenie zyskuje to, czego możesz się dowiedzieć i nauczyć w przyszłości oraz chęć, by nieustannie zdobywać nową wiedzę. Superpracownicy przyszłości to osoby, które śpiewająco odnajdują się poza strefą komfortu.
Opracowanie: Joanna Koprowska