Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>

Poprzedni artykuł zacząłem od metafory książki kucharskiej, więc będę kontynuował odnosząc się do gotowania.

Zanim zaczniesz budować <a href=>markę osobistą, w pierwszej kolejności powinieneś poznać skuteczny przepis, następnie dobrać odpowiednie narzędzia i dopiero wtedy zacząć pracę. Niestety, wiele osób zabiera się za ten proces od końca: nie znając przepisu, zaczyna gotować. Przy odrobinie szczęścia może się udać przyrządzić coś jadalnego, ale czy dobry kucharz gotuje potrawy, nie znając receptury? Nie! Podobnie jest z budowaniem <a href=>marki osobistej. Potrzebujesz do tego dobrego przepisu i niezbędnych składników (w tym przypadku wiedzy, umiejętności i narzędzi). Wówczas nie tylko przygotujesz tę potrawę, ale również będziesz mógł się nią delektować. W przeciwnym razie obejdziesz się smakiem.

Jak wykorzystać „personal branding”? »

Sergiusz Trzeciak

Ekspert w dziedzinie public relations, budowania marki osobistej, trener i konsultant, autor dziesięciu książek, w tym „Personal branding for Leaders”.


Najpopularniejsze tematy