Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
Podróż z przesiadkami na nowe rynki

Katowicki agent turystyczny eSky wypracował unikalny model ekspansji zagranicznej, który pozwala na skrócenie czasu od decyzji do rozpoczęcia sprzedaży do zaledwie dwóch tygodni. Kluczem do sukcesu są autorskie rozwiązania technologiczne wypracowane na nowych rynkach.

Podstawowym biznesem Grupy eSky jest pośrednictwo w sprzedaży biletów lotniczych w internecie. Obszar ten odpowiada obecnie za 90% przychodów naszej firmy. Przed trzema laty rozszerzyliśmy naszą ofertę o rezerwację miejsc noclegowych i o dodatkowe usługi powiązane z dotychczasową działalnością, takie jak ubezpieczenie podróżujących, co pozwoliło nam na znaczącą poprawę wyników operacyjnych i finansowych. Jednak głównym wyróżnikiem Grupy eSky nie jest sama oferta, bo firma nie sprzedaje swoich produktów, tylko usługi przewoźników lotniczych, hoteli i firm turystycznych. Kluczową kompetencją eSky jest połączenie autorskich rozwiązań technologicznych ze zdolnością do skutecznego wchodzenia na nowe rynki. Połączenie tych kompetencji przynosi bardzo dobre rezultaty, widoczne w coraz lepszych wynikach finansowych i w rosnącej liczbie klientów (zobacz ramkę Wyniki eSky w latach 2015–2017).

W ciągu 14 lat działalności Grupa eSky weszła na rynki 30 krajów, gdzie pozyskaliśmy łącznie 5,5 miliona użytkowników i nawiązaliśmy trwałą współpracę z ponad 30 międzynarodowymi partnerami. Dziś oferujemy bilety na 860 połączeń lotniczych na całym globie oraz noclegi w 1,1 miliona hoteli, a całkowita wartość transakcji zawieranych za pośrednictwem naszych stron przekroczyła w 2017 roku 1,1 miliarda złotych. Z usług eSky korzystają klienci z ponad 250 krajów i terytoriów zależnych, wśród których znalazła się nawet jedna osoba z Korei Północnej.

Zostało 87% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Dołącz do subskrybentów MIT Sloan Management Review Polska Premium!

Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »


Najpopularniejsze tematy