Budowanie innowacyjnych rozwiązań wymaga kreatywności, ale same pomysły to za mało, by tworzyć produkty zyskujące uznanie odbiorców. Aby osiągnąć ten cel, konieczne jest tworzenie hipotez, które można łatwo testować. O nowym podejściu do eksperymentowania w biznesie, także z wykorzystaniem nowych technologii, opowiada Michael Schrage z MIT Sloan School of Management.
Udostępniamy zapis webinarium z jego udziałem, wraz z dziesięciominutową sesją pytań i odpowiedzi moderowaną przez Pawła Góreckiego, redaktora naczelnego „MIT Sloan Management Review Polska”.
Nasz gość z Initiative on the Digital Economy w MIT Sloan School of Management jest specjalistą w dziedzinie ekonomii behawioralnej, innowacyjności i wskaźników efektywności . Jego wystąpienia na dwóch naszych kongresach i jednej konferencji zostały bardzo wysoko ocenione przez słuchaczy. Michael Schrage jest też autorem książki Recommendatin Engines , której polskie tłumaczenie zostanie wydane wiosną tego roku przez ICAN Isntitute.
To i kolejne bezpłatne webinaria z ekspertami MIT to zapowiedź III Kongresu MIT Sloan Management Review Polska, który odbędzie się już 21‑22 kwietnia 2021 roku. Michale Schrage również będzie jego gościem.
Następne spotkanie z ekspertem MIT zaplanowaliśmy na 10 lutego. Kolejne będą odbywać się raz w miesiącu, do kwietnia 2021 roku. Eksperci będą dzielić się swoimi doświadczeniami w obszarach technologii, innowacji i biznesu.