Dziś, pracując w większości w rozproszonych zespołach, znacznie bardziej i szybciej dociera do nas, jak ogromne znaczenie ma kultura organizacji, w której pracujemy. O tym, dlaczego i jak ją budować i zmieniać w czasach pracy zdalnej przekonuje Maria Mycielska, ekspertka w obszarze kultury organizacyjnej w romzmowie z Andrzejem Jacaszkiem, dyrektorem zarządzającym ICAN Institute.
Pandemia okazała się sprawdzianem dla kultury panującej w firmach i roli, jaką w jej tworzeniu odegrali liderzy. W jednych organizacjach obnażyła słabości systemowe, innym z kolei uświadomiła istotę wspólnie wyznawanych wartości. Okazuje się, że dziś, bardziej niż wcześniej, konstruktywna kultura organizacyjna to jeden z filarów sprawnie działającej firmy.
Obejrzyj wywiad, w którym dr Maria Mycielska wskazuje istotę i rolę kultury organizacyjnej, szczególnie w czasach, gdy relacje międzyludzkie z powodu pandemii uległy znacznemu osłabieniu.
Z rozmowy dowiesz się:
czy kulturę w firmie można zmienić i jak efektywnie nią zarządzać w systemie pracy zdalnej;
jak budować zaufanie przywódców do pracowników i pracowników do przywódców;
czy w ogóle jest sens myśleć o kulturze organizacyjnej w czasach dokonującej się w zawrotnym tempie transformacji technologicznej.
Jeśli uważasz, że:
Twoja firma powinna na nowo określić kulturę w niej panującą,
potrzebujesz narzędzi, dzięki którym prawidłowo ją zdefiniujecie,
liczysz na wskazówki, które pomogą Ci określić role liderów w tym procesie i sposoby na włączenie w jej kształtowanie pracowników,
skorzystaj z programu transformacji kultury organizacyjnej. Sprawdź: