XVIII edycja największej konferencji marketingowej w Polsce zbliża się wielkimi krokami. Już 22‑24 października setki uczestników dowiedzą się, jakie marketingowe trendy warto wykorzystać w planowanych działaniach, a o których lepiej już zapomnieć.
W trakcie wydarzenia widownia będzie miała okazję zobaczyć 18‑minutowe wystąpienia aż 36. ekspertów z branży marketingu internetowego, a także zadecydować, jakie miejsce zajmą na przysłowiowym podium. Nie ma wątpliwości, że zwyciężą Ci, którzy wykorzystają swój czas najlepiej, inspirując uczestników nietuzinkową wiedzą.
Uzupełnieniem prezentacji każdego dnia będą panele dyskusyjne, podczas których prelegenci będą mieli okazję odpowiedzieć na pytania, pojawiające się ze strony publiczności.
Konferencja została podzielona na trzy ścieżki tematyczne:
22 października - I ❤ social media
23 października - I ❤ marketing
24 października - I ❤ AI
A co z biletami? Uczestnicy mają do wyboru wejściówki na jeden dzień eventu lub pakiet 3‑dniowy. Dzięki temu mogą uczestniczyć tylko w tych prelekcjach, które ich interesują, a także dopełnić swój udział organizowanymi w tym samym czasie szkoleniami:
21 października - AI dla marketingu
22 października - Email marketing 2024
23 października - Social Media Manager
24 października - Strategia marketingowa
Szczegółowe informacje o wydarzeniu oraz ostatnie dostępne bilety dostępne są na stronie ilovemkt.pl