Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
Karol Milewski: Wyższość marketingu cyfrowego, nad tradycyjnym

Pod względem budżetów reklamowych branża finansowa od lat plasuje się w czołówce polskich reklamodawców, a kredyty konsumpcyjne są gorącym tematem, wokół którego wiele banków i parabanków prowadzi szerokie i agresywne działania reklamowe. Bez dużego budżetu w tym gronie trudno się wyróżnić, warto więc skupić się na efektywnym i opłacalnym kanale online.

PRZECZYTAJ TAKŻE: Ten tekst jest komentarzem eksperta. Przeczytaj tekst główny »

Lepszy marketing tradycyjny czy cyfrowy 

Wojciech Pronobis PL, Paweł Kubisiak PL

Czy irlandzki bank wchodzący na rynek polski powinien zainwestować w marketing cyfrowy, czy wciąż wykorzystywać tradycyjne metody?

Dylemat dotyczący poziomu wykorzystania mediów tradycyjnych i kanałów cyfrowych w kampaniach marketingowych jest wyzwaniem, z którym codziennie mierzą się dziś praktycznie wszyscy pracownicy działów marketingu, a zwłaszcza ci, którzy są odpowiedzialni za usługi bądź produkty tradycyjne. Wielu z nich, tak jak Dorota, szefowa marketingu w SIB Banku, zauważa mankamenty tradycyjnego podejścia do marketingu, na które antidotum stanowi marketing cyfrowy – marketing online.

Zostało 60% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Dołącz do subskrybentów MIT Sloan Management Review Polska Premium!

Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »


Najpopularniejsze tematy