Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
Karol Milewski: Wyższość marketingu cyfrowego, nad tradycyjnym

Pod względem budżetów reklamowych branża finansowa od lat plasuje się w czołówce polskich reklamodawców, a kredyty konsumpcyjne są gorącym tematem, wokół którego wiele banków i parabanków prowadzi szerokie i agresywne działania reklamowe. Bez dużego budżetu w tym gronie trudno się wyróżnić, warto więc skupić się na efektywnym i opłacalnym kanale online.

Dylemat dotyczący poziomu wykorzystania mediów tradycyjnych i kanałów cyfrowych w kampaniach marketingowych jest wyzwaniem, z którym codziennie mierzą się dziś praktycznie wszyscy pracownicy działów marketingu, a zwłaszcza ci, którzy są odpowiedzialni za usługi bądź produkty tradycyjne. Wielu z nich, tak jak Dorota, szefowa marketingu w SIB Banku, zauważa mankamenty tradycyjnego podejścia do marketingu, na które antidotum stanowi marketing cyfrowy – marketing online.


Reklama

Więcej za mniej

Andrew McAfee

Sięgnij po książkę naukowca z MIT, która w prowokujący sposób tłumaczy, jak to się stało, że siły, które do tej pory uważane były za nadmiernie eksploatujące zasoby planety, dziś przyczyniają się do odbudowy jej naturalnego bogactwa.

Sprawdź ten Bestseller!

Zostało 60% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Dołącz do subskrybentów MIT Sloan Management Review Polska Premium!

Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »

Karol Milewski

Założyciel i partner w Marketing Wizards, zwycięzca Google Online Marketing Challenge

Polecane artykuły


Najpopularniejsze tematy