Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
Jakie strategie marketingowe będą dominować w najbliższych latach?

Jak istotne jest aktywne dostosowywanie strategii do aktualnych warunków może świadczyć fakt, że Polska jest jednym z trzech państw na świecie (obok Niemiec i Chin), w których udział marketplace'ów przekroczył 50%. To nie koniec zmian: na rynku już teraz popularność zaczynają zdobywać nowe trendy takie jak live commerce, czy sprzedaż produktów w modelach subskrypcyjnych.

O tym, na co jeszcze firmy powinny zwrócić uwagę tworząc strategie marketingowe opowiedział w swoim wystąpieniu podczas II Kongresu „Liderzy Jutra” Łukasz Wyglądała, założyciel e‑com.house.

Wolno ładująca się strona może wywołać stres porównywalny do tego, który występuje podczas oglądania horrorów. Tymczasem wiele firm zaniedbuje mobilne wersje swoich serwisów, co skutkuje utratą potencjalnych klientów. To jeden z bardziej jaskrawych przykładów tego, jak decyzje dotyczące strategii marketingowej przekładają się na wyniki finansowe.

Rynek się zmienia, a wraz z nim zmieniają się zachowania i oczekiwania klientów, dlatego ważne jest, aby nadążać za pojawiającymi się trendami, które mają realny wpływ na skuteczność dotarcia z informacją do odbiorców.

Po obejrzeniu prezentacji Łukasza Wyglądały dowiesz się:

  • Jakie strategiczne decyzje podjąć, aby zapewnić sukces w e‑commerce swojej firmie?

  • Jakie trendy będą dominować w kolejnych miesiącach i latach w handlu online?

  • Czym jest live commerce i jaki jest udział w rynku tej formy sprzedaży?

  • O rosnącym znaczeniu subskrypcyjnego modelu sprzedaży.

OBEJRZYJ TAKŻE » » »

IBM Flash Systems – bezpieczeństwo inwestycji i bezpieczeństwo danych 

Łukasz Pikur , Mikołaj Poznerowicz

W dzisiejszym świecie biznes w coraz większym stopniu opiera się na danych, dlatego tak jak zabezpieczamy majątek firmy, w podobny sposób powinniśmy dbać o bezpieczeństwo informacji na firmowych serwerach. Warto o tym pamiętać decydując się na inwestycję w infrastrukturę IT, co zwróci się w przyszłości w postaci niskiego całkowitego koszt posiadania danego rozwiązania.

Smart office – nowe technologie ułatwiają powrót do biur 

Bene wspólnie z Thing‑It stworzyło system i aplikację, za pomocą której można w wygodny sposób zarządzać biurem. Za pomocą aplikacji mobilnej pracownicy mogą wchodzić do siedziby firmy bez dotykania drzwi, a także rezerwować miejsce parkingowe, szafkę albo biurko. 

Łukasz Wyglądała

Współtwórca e-com.house czyli e-commerce software house wzbogacony o usługi doradcze z zakresu UX, biznesu i marketingu. Na co dzień wspólnie z zespołem developerów, projektantów UX i konsultantów e-commerce wspierają firmy m.in. w budowie i realizacji strategii e-commerce oraz wdrażaniu sklepów internetowych i aplikacji obilnych. Dodatkowo specjalizuje się w transformacji cyfrowej.

Polecane artykuły


Najpopularniejsze tematy