Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
Jak zadbać o dobrostan zespołu?

Dbanie o zdrowie psychiczne i fizyczne pracowników przekłada się na ich efektywność, kreatywność i zaangażowanie.  Nic dziwnego, że firmy coraz częściej działają rzecz dobrostanu i edukacji prozdrowotnej. Aby takie działania przyniosły więcej dobrego, liderzy powinni się nauczyć utrwalać zdrowe nawyki w zespołach.

Dobrostan ma charakter behawioralny. Składa się z licznych codziennych zachowań,  nawyków oraz utartych sposobów postepowania, czyli norm kulturowych funkcjonujących w zespole.

  • Jak wspierać pracowników w dbaniu o zdrowie i inspirować ich  do dbania o wellbeing?

  • Jak budować dobrostan zespołu w trzech obszarach – fizycznym, psychologicznym i relacyjnym?

  • Jak rozmawiać o dobrostanie w pracy, by stymulować pożądane zachowania?

Zobacz kolejną pigułkę wiedzy w postaci wykładu <a href=>z serii NA TABLICY, realizowanej przez „ICAN Management Rveiew”. Tym razem porad na temat budowania dobrostanu w organizacji udziela Ewa Stelmasiak, ekspertka ds. kultury dobrostanu, założycielka The Wellness Institute:

ZAINTERESOWAŁ CIĘ TEN TEMAT? A może wolisz wersję tekstową tego wykładu?

NA TABLICY: Lider dobrostanu 

Ewa Stelmasiak PL, Joanna Koprowska PL

Zadbanie o dobrostan zespołu może być polisą ubezpieczeniową firmy na kryzysowe czasy. Jeśli pracownicy potrafią zarządzać swoimi emocjami, wspierać się w trudnych chwilach i radzić sobie ze stresem, łatwiej zniosą trudy rosnącej niepewności. Jak im w tym pomóc?

Opracowanie: Joanna Koprowska

Ewa Stelmasiak

Ekspertka ds. kultury well-being, założycielka i dyrektor zarządzająca The Wellness Institute.

Joanna Koprowska

Redaktorka „ICAN Management Review” oraz „MIT Sloan Management Review Polska”


Najpopularniejsze tematy