Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
Eliza Kruczkowska: najlepiej wdrażać innowację z zewnątrz i wewnątrz firmy

Obecnie wdrażanie innowacji jest uznawane za podstawowy czynnik rozwoju przedsiębiorstwa, pozwalający na zajęcie lepszej pozycji konkurencyjnej na rynku krajowym i międzynarodowym. Innowacje to nic innego jak podważanie status quo.

Zdolność przedsiębiorstw do pozyskiwania i wdrażania innowacji umożliwia ich prawidłowe funkcjonowanie i rozwój w przyszłości. Polskie przedsiębiorstwa coraz częściej zadają sobie pytanie Piotra Markowskiego, prezesa sieci detalicznej Monday, czy szukać innowacji wewnątrz organizacji czy poza nią.

W wielu firmach popularne było opracowywanie nowego produktu lub technologii własnymi siłami. Powstawały działy badań i rozwoju i to właśnie one określały stopień atrakcyjności biznesu. Dziś wiele organizacji zdaje sobie sprawę, że ogromne zasoby wiedzy istnieją również poza zamkniętymi laboratoriami dużych firm i że nie wszyscy najlepsi ludzie w danej dziedzinie pracują w jednym przedsiębiorstwie.

Zostało 79% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Dołącz do subskrybentów MIT Sloan Management Review Polska Premium!

Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »

Eliza Kruczkowska

Dyrektor ds. rozwoju innowacji w Polskim Funduszu Rozwoju.

Polecane artykuły


Najpopularniejsze tematy