Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
E-commerce Trends Summit – odkryj nowe perspektywy rozwoju Twojej firmy!

Już niedługo, bo 8 września 2020 r. odbędzie się jedno z najbardziej wyczekiwanych wśród przedsiębiorców i specjalistów e‑commerce wydarzeń tej jesieni: E‑commerce Trends Summit, zorganizowane w formule online! Dzięki eksperckiej wiedzy zdobędziesz narzędzia, które pozwolą twojemu przedsiębiorstwu nie tylko przetrwać kryzys, ale wyznaczyć nową, szytą na miarę ścieżkę rozwoju.

Partnerem Miejskim wydarzenia i debaty eksperckiej „E‑commerce – centra logistyczne” jest miasto Bydgoszcz i Bydgoska Agencja Rozwoju Regionalnego. W dyskusji udział wezmą: Edyta Wiwatowska – prezes Bydgoskiej Agencji Rozwoju Regionalnego, Magdalena Krasoń‑Wałęsiak – manager ds. E‑commerce w GS1 Poland, Michał Samborski – Head of Development w Panattoni oraz Piotr Sędziak – członek Rady Programowej Polskiego Stowarzyszenia Menedżerów Logistyki i Zakupów. Debatę moderować będzie Andrzej Jacaszek – dyrektor zarządzający ICAN Institute, a także doświadczony praktyk biznesu i wykładowca.

Wybór tematu dyskusji jest odpowiedzią na potrzeby branży logistycznej. Rozwój e‑commerce to szansa dla nowych lokalizacji magazynowych. Konsekwentnie realizowana strategia budowy oferty inwestycyjnej (identyfikacja odpowiednich terenów inwestycyjnych i ich dozbrajanie, dostosowanie MPZP, intensywna promocja) prowadzona równolegle do trwających inwestycji infrastrukturalnych w rozbudowę sieci dróg ekspresowych dają realną szansę na spozycjonowanie miasta jako silnego ośrodka logistycznego z dużym potencjałem wzrostowym. Już dziś w Bydgoszczy istnieje 420 tys. m kw. powierzchni magazynowej, a kolejne 200 tys. m kw. zaplanowane jest do realizacji w najbliższych latach.

Bydgoszcz może pochwalić się świetnie funkcjonującymi projektami z obszaru e‑commerce. Najbardziej spektakularnym przykładem firmy e‑commerce wywodzącej się z rodzimego rynku jest lider sprzedaży opon poprzez platformy internetowe. Firma funkcjonuje obecnie na 13 rynkach międzynarodowych, m.in. w USA. Wszystkie rynki obsługiwane są z centrum operacyjnego znajdującego się w siedzibie firmy w Bydgoszczy. Kolejne lokalne przykłady udanych projektów e‑commerce to chociażby liderzy w sprzedaży narzędzi i elektronarzędzi uznanych marek czy sprzedaży kosmetyków do włosów. W najbliższym czasie spodziewane są kolejne duże inwestycje.

Lokalizacje alternatywne do głównych ośrodków logistycznych w Polsce, takie jak Bydgoszcz, oferują szereg korzyści przedsiębiorcom. Coraz więcej inwestorów, tak nowych, jak i tych już obecnych w mieście, wskazuje Bydgoszcz jako optymalną lokalizację dla rozwoju swojego biznesu. Atuty miasta, decydujące o jego atrakcyjności inwestycyjnej, to z jednej strony dogodne położenie komunikacyjne, wraz z międzynarodowym lotniskiem, gotowa oferta terenów pod inwestycje, nowoczesne powierzchnie magazynowe i biurowe oraz niższe koszty operacyjne prowadzenia biznesu. To również wysoki potencjał kapitału ludzkiego, dostrzegany przez inwestorów zarówno przez pryzmat liczby mieszkańców, jak i ich kompetencji oraz możliwości kształcenia potrzebnych kadr.

Ponadto władze miasta wychodząc naprzeciw inwestorom, powołały w 2013 roku spółkę miejską – Bydgoską Agencję Rozwoju Regionalnego. Dzięki tej inicjatywie w Bydgoszczy można działać bardziej elastycznie i efektywnie w zakresie kompleksowej obsługi projektów inwestycyjnych. Inwestorzy są tutaj partnerami i otrzymują profesjonalne wsparcie BARR w formule „one stop shop”. Tak ukierunkowana strategia przynosi efekty, zarówno w postaci kolejnych zapytań inwestycyjnych, jak i międzynarodowych wyróżnień przyznawanych Bydgoszczy jako miastu najbardziej przyjaznemu inwestorom.

Więcej informacji na temat ekspertów, formuły i poszczególnych wystąpień podczas E‑commerce Trends Summit znajdziesz na stronie.


Najpopularniejsze tematy