Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
Déjà vu szefa sprzedaży [TEST]

Jeśli czytając odpowiedzi w tym teście, poczujesz się tak, jakbyś gdzieś kiedyś już je słyszał, nie bądź zdziwiony. Możliwe, że udzielili ich Twoi koledzy z branży.

Aktualizując nasze rozwiązania dla liderów sprzedaży, postanowiliśmy przeprowadzić wywiady w grupie menedżerów, którzy na co dzień zarządzają zespołami handlowców, zmagają się z realizacją celów i szukają nowych sposobów na to, by docierać do klientów ze swoją ofertą.

Ich wypowiedzi pogrupowaliśmy w zestawy odpowiedzi testowych A, B i C (aczkolwiek nie jest tak, że np. za odpowiedziami A stoi jedna osoba!). Na tej podstawie stworzyliśmy kwestionariusz, z którego również Ty możesz skorzystać, by dowiedzieć się, jak poprawić skuteczność swoich sił sprzedaży. W jaki sposób?

Przeczytaj pytania testu, a potem zaznacz te odpowiedzi, do których jest Ci najbliżej. Wynik końcowy określi kondycję sprzedaży w Twojej firmie, Twoje mocne strony jako lidera sprzedaży oraz wskaże obszary, które wymagają doskonalenia. Otrzymasz od nas także w prezencie raport dopasowany do Twoich bieżących wyzwań – dzięki temu może nawet dzisiaj uda Ci się wprowadzić pierwsze usprawnienia w swoim dziale sprzedaży!

Paulina Grzęda

Senior Copywriter w ICAN Institute, wydawcy "Harvard Business Review Polska".


Najpopularniejsze tematy