Paulina Grzęda
Senior Copywriter w ICAN Institute, wydawcy "Harvard Business Review Polska".
Déjà vu szefa sprzedaży [TEST]
Jeśli czytając odpowiedzi w tym teście, poczujesz się tak, jakbyś gdzieś kiedyś już je słyszał, nie bądź zdziwiony. Możliwe, że udzielili ich Twoi koledzy z branży.
Chcesz być skutecznym liderem? Pamiętaj o tych 3 rzeczach
Wielu menedżerów szuka sposobów na to, by skuteczniej przewodzić innym i dzięki temu osiągać lepsze wyniki. Oto 3 wskazówki, które pomogą ci stać się autentycznym liderem.
8 sekund, które zwiększą twoją sprzedaż
Tyle potrzebuje klient, aby zacząć odpowiedź na pytanie o swoje wyzwania.
Te trzy historie zabierz na rozmowę kwalifikacyjną
Podczas rozmowy z potencjalnym pracodawcą nie ma chyba nic bardziej stresującego niż pytanie, po którym odczuwamy pustkę w głowie. I to tak wielką, że ugięłyby się pod nami kolana, gdyby nie to, że właśnie siedzimy na krześle...
Chcesz szybciej domknąć sprzedaż? Zamiast gazu, wciśnij hamulec
Aby przyspieszyć decyzję klienta o sprzedaży, paradoksalnie często lepiej zwolnić.
Pracownicy przyszłości: co ich gnębi, co ich nakręca?
Z raportu infuture hatalska foresight institute powstałego we współpracy z firmą Samsung wyłania się niezwykle interesujący portret pracownika żyjącego w erze demokratyzacji technologii wykładniczych.
Jak napisać podanie o awans?
Starasz się o awans? Zobacz, jak rzeczowo uzasadnić, dlaczego zasługujesz na wyższe stanowisko.
We współpracy z marką chodzi o naturalność [WYWIAD]
Współpraca światowych brandów z celebrytami to pasjonujący rozdział w historii marketingu. Początki tego trendu datuje się na lata 70. XX w. – od tego czasu mamy okazję śledzić losy takich partnerstw oraz zapadające w pamięć kampanie reklamowe z udziałem gwiazd ekranu, estrady i sportu.
3 obszary, które musisz wziąć pod uwagę, myśląc o wzroście organizacji
Kultura organizacyjna, odpowiedzialność społeczna i nowe technologie - o te obszary zadbasz uczestnicząc w programie nowej, zaktualizowanej edycji Strategic Leadership Academy™
Szukasz dobrego szkolenia sprzedażowego? ICAN Institute proponuje dwie ścieżki rozwoju
Nieważne, czy reprezentujesz dużą organizację, czy przedsiębiorstwo działające na mniejszą skalę. Jeśli poważnie myślisz o zwiększaniu sprzedaży, nie może cię tam zabraknąć.
Tworzysz? Pływaj!
Dlaczego pracownicy na stanowiskach kreatywnych powinni pomyśleć o regularnym treningu na basenie? Poznaj 3 powody.