Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
Cyfrowa transformacja nie uda się bez komunikacji

Skuteczna komunikacja jest jednym z podstawowych warunków powodzenia procesu digitalizacji. Dowiedz się, jak informować pracowników o cyfrowych zmianach.

Liderzy, którzy chcą wprowadzić do firmy nowe technologie lub idee, zazwyczaj zaczynają od motywacyjnych przemówień. „Gdy uporamy się z tym zadaniem – mówi wielu z nich – staniemy się Apple’em [w tym miejscu należy wpisać nazwę niszowej branży]!” To sprawia, że wszyscy pracownicy zapalają się do zmian. A potem następuje… cisza.


Reklama

Budować, pożyczyć czy kupić?

Laurence Capron, Will Mitchell

O tym, jak wybierać między trzema możliwościami – budowaniem od zera, zawieraniem strategicznych sojuszy czy przejmowaniem innych firm. Nie zgaduj, sięgnij po przełomową książkę mistrzów strategii i już teraz wykorzystaj model Buduj-Pożyczaj-Kupuj.

Sprawdź ten Bestseller!

Zostało 93% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Dołącz do subskrybentów MIT Sloan Management Review Polska Premium!

Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »


Najpopularniejsze tematy


Porozmawiaj z wirtualnym asystentem MIT