Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
Andrzej Kozłowski: argumenty przemawiają za jednym operatorem logistycznym

Z problemem, przed którym stanął zarząd firmy Lomax – czy przekazać łańcuch dostaw w ręce jednego operatora, czy podpisać umowy z kilkoma – często borykają się producenci oraz importerzy. Decyzja nie jest łatwa, a każde rozwiązanie ma zarówno plusy, jak i minusy. Mając jednak na uwadze długoletnie doświadczenie własne i mojej firmy oraz naszych klientów, mogę bez wahania stwierdzić, że w przypadku globalnych i złożonych łańcuchów dostaw więcej argumentów przemawia za jednym operatorem logistycznym.

Korzyścią, wynikającą z przekazania całości obsługi logistycznej Lomaksu do jednego operatora, będzie nie tylko pełna kontrola każdego etapu realizacji dostawy, ale również samego produktu bądź komponentów do produkcji. Z punktu widzenia producenta są to kluczowe informacje, konieczne do odpowiedniego zaplanowania produkcji. W przypadku współpracy z kilkoma operatorami logistycznymi ten proces jest trudny do skoordynowania pod względem organizacyjnym i komunikacyjnym...

Zostało 78% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Dołącz do subskrybentów MIT Sloan Management Review Polska Premium!

Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »

Andrzej Kozłowski

CEO / Member of the Board Airfreight, Seafreight & Rail, ROHLIG SUUS Logistics.


Najpopularniejsze tematy