Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
5 tekstów na temat mediów społecznościowych w biznesie

Biznes musi być tam, gdzie są jego klienci, a ci coraz częściej wchodzą w interakcję z markami za pośrednictwem mediów społecznościowych. Kupują produkty dzięki rekomendacjom zamieszczanym przez algorytmy, znajomych czy influencerów. Firmy nie mogą już ignorować potencjału sprzedażowego tych platform. Aby podpowiedzieć, jak ten potencjał skutecznie wykorzystać, przypominamy pięć popularnych tekstów na temat mediów społecznościowych w biznesie.

Naucz się słuchać. Jak w praktyce wykorzystać social listening?

Informacja to złoto XXI wieku. Wiedza, którą obecni i potencjalni klienci zostawiają bezpłatnie, z własnej woli i swobodnie w sieci, może przełożyć się na naprawdę pokaźne zyski firm. Pod warunkiem że firmy będą słyszeć i nauczą się słuchać. Media społecznościowe, fora internetowe, grupy tematyczne – każde z tych miejsc to prawdziwa kopalnia informacji.

Skuteczna sprzedaż w mediach społecznościowych

Aktywność w mediach społecznościowych to jedno z najpopularniejszych wśród właścicieli e‑sklepów działań mających na celu przyciągnięcie klientów. Z kolei konsumenci coraz częściej wykorzystują media społecznościowe do porównywania ofert, szukania inspiracji czy opinii. W ostatnich latach serwisy społecznościowe stały się świetnym i efektywnym narzędziem do sprzedaży. Czy twoja firma umie je wykorzystywać?

Nowe metody pozyskiwania klientów w e‑commerce 

– Treści produktowe, które klient zobaczy, wchodząc na naszą platformę sprzedażową, w pierwszym momencie, decydują o tym, czy u nas zostanie, czy uda się do konkurencji – mówi Rafał Wasyluk, Head of EMEA Commerce CoE, w firmie VMLY&R. (materiał wideo)

Wertykalne media społecznościowe. Czy twój biznes tam się odnajdzie?

W Stanach Zjednoczonych i Europie możliwości absorpcyjne wielkich mediów społecznościowych kończą się. Użytkownicy zmęczeni kakofonią treści i kapitalizmem inwigilacyjnym gigantów technologicznych – takich jak Facebook czy Twitter – uciekają do niszowych, często specjalistycznych, czyli wertykalnych, mediów społecznościowych. Czy biznes za nimi podąży?

TikTok, czyli biznes zaangażowany

TikTok to najszybciej rosnąca platforma rozrywkowa służąca do dzielenia się krótkimi materiałami wideo, a także jedna z najczęściej pobieranych aplikacji na świecie. TikTok ma niebywale duży potencjał biznesowy i dziś wszystkie marki zabiegają o to, by się na nim znaleźć. Jak to się stało, że aplikacja z filmikami o tańcu i kotkach stała się potężnym narzędziem marketingu, zmieniającym powoli rynek e‑commerce?

Paweł Górecki

Redaktor MIT Sloan Management Review Polska


Najpopularniejsze tematy